Ny 0-100km/t rekord i flimmeren ;)
Fra : Megas

Dato : 04-02-03 05:52

Nogen der så udsendelsen "Det 5´de gear" på Dr2 i aftes..? Hvor fedt at
høre ikke én men TO KawaZX12 motorer blive fyret af.. MÅ eje sådan en gryde
hvis jeg vinder i lotto *GGG*

Til jer der ik så det, så er det nogle englændere der har sat en sportsvogn
i produktion. Den ligner lort, men har 4-hjuls træk; Forhjulene drives af én
ZX12 motor & baghjulene af en anden De nåede lige at sætte ny rekord
med 0-100km/t på 2.97sec, inden de i andet forsøg kørte en plejlstang ud
igennem motorblokken..

Hvis nogen har optaget klippet digitalt så smid lige en URL.. Det lød sgu
bedre end noget andet jeg har hørt længe :)

Megas
---
2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra ;-D

Fra : Hekto

Dato : 04-02-03 08:43

In article <b1ngtv$1voe$1@news.cybercity.dk>, Megas-NOSPAM-@email.dk
says...
> Hvis nogen har optaget klippet digitalt så smid lige en URL.. Det lød sgu
> bedre end noget andet jeg har hørt længe :)

Ja, den havde 'F1-go-home-lyd'!!!!

Analogt til andet indlæg om dansk MC, så kunne sådan noget heller ikke
ske herhjemme; men sagtens i UK!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Babba-Papa

Dato : 04-02-03 14:42

Tue, 4 Feb 2003 05:52:06 +0100, skrev "Megas" <Megas-NOSPAM-@email.dk>
noget i retning af:

>Nogen der så udsendelsen "Det 5´de gear" på Dr2 i aftes..? Hvor fedt at
>høre ikke én men TO KawaZX12 motorer blive fyret af.. MÅ eje sådan en gryde
>hvis jeg vinder i lotto *GGG*

Ja, specielt inden de lavede rekordforsøget.
Der, hvor man var med ude at køre og han fyrede til den op gennem
gearene.....
Man sad sgu helt og fik lyst til at tage MC-kørekort...
--
Best regards

Thomas Jensen

Fra : Megas

Dato : 04-02-03 14:59

> Der, hvor man var med ude at køre og han fyrede til den op gennem
> gearene.....

Har aldrig set en biltestkører se mere euforisk ud,
men for helv... hvor den også rykkede
(Ja indtil plejlstangen... altså.. *G*)

--
Megas
---

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 04-02-03 15:01

mon der kommer en genudsendelse???
så det ikke, men har læst artiklen i motor.

Kawafuckingsaki

--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Megas

Dato : 04-02-03 15:21

> mon der kommer en genudsendelse???
> så det ikke, men har læst artiklen i motor.

Hvis det bliver genudsendt skal jeg nok optage det til en .avi film. Var
desværre ikke hjemme da jeg så det i går.

--
Megas
---

Fra : Peter Christiansen

Dato : 04-02-03 15:26

Brian Wendelbo wrote:
> mon der kommer en genudsendelse???
> så det ikke, men har læst artiklen i motor.
>
> Kawafuckingsaki

Der kommer ingen genudsendelse. Det var en genudsendelse fra sidste tirsdag.
Der kommer et nyt program i aften.

Peter

Fra : Megas

Dato : 04-02-03 15:54

> Der kommer ingen genudsendelse. Det var en genudsendelse fra sidste
tirsdag.
> Der kommer et nyt program i aften.
>
> Peter

Ok, jeg har lige sendt en tigger-email til Dr2 & spurgt om det kan lade sig
gøre at hente klippet ned fra deres site evt..

Måske er der nogen der kan huske hvad bilmærket hed.? Så kan man jo jagte
videre på nettet efter den ;)

--
Megas
---

Fra : Babba-Papa

Dato : 04-02-03 16:11

Tue, 4 Feb 2003 15:53:49 +0100, skrev "Megas" <Megas-NOSPAM-@email.dk>
noget i retning af:

http://www.tiger-sportscars.demon.co.uk/cars/z100main.htm
--
Best regards

Thomas Jensen

Fra : Hekto

Dato : 04-02-03 15:57

In article <b1ok67$8j0$1@news.cybercity.dk>, Megas-NOSPAM-@email.dk
says...
> Måske er der nogen der kan huske hvad bilmærket hed.? Så kan man jo jagte
> videre på nettet efter den ;)

Noget med 'Tiger'

Baseret på Lotus Super Seven / Carterham
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2

Fra : Megas

Dato : 07-02-03 06:14

Megas wrote:

> Ok, jeg har lige sendt en tigger-email til Dr2 & spurgt om det kan
> lade sig gøre at hente klippet ned fra deres site evt..

Fik svar fra DR2.. de har ikke rettighederne til serien, så de må ikke
publicere afsnit på deres server :(

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-02-03 17:02

> Til jer der ik så det, så er det nogle englændere der har sat en
sportsvogn
> i produktion. Den ligner lort

Den ligner aldeles ikke lort!
Den ligner en Lotus Super Seven som er en af historiens fedeste sports- og
racerbiler, der køres serier med dem den dag i dag! Men du er nok for ung
til at vide den slags...

Rittig
(Er jeg virkelig blevet så gammel?)

Fra : allan

Dato : 04-02-03 17:51

> [...]
> (Er jeg virkelig blevet så gammel?)
> ja og skots whiskeyer en af de berømteste drikke selv om "nogle" ikke kan
smage forskel på dem også coniac
> tjae hukommelsen er vel ved at blive som dine smagsløg. ganske
selektiv/holder fast ved de ting du/den kender .
gud claus nu skal du vel ikke på plejehjem.

allan
aomck

Fra : Asger Steffensen

Dato : 04-02-03 22:52

> [...]
> racerbiler, der køres serier med dem den dag i dag! Men du er nok for ung

Det er muligt du er gammel, Rittig, men du har fuldstændig ret!

De skøre kugler derovre har også lavet Morris Mascot'er! 2x R1 maskiner, 320
hk - Christ! Så kan "Der Ring-Mini" godt gå hjem og lægge sig.

Asger

Fra : Megas

Dato : 05-02-03 03:17

Claus Rittig wrote:
> [...]
> Den ligner en Lotus Super Seven som er en af historiens fedeste
> sports- og racerbiler, der køres serier med dem den dag i dag! Men du

Eeerrh hehe, ok, nu er smag heldigvis forskellig & bevares.. de gamle
"knallerter" er da meget sjove at se på :)

Megas (Som i øvrigt er enig med Hans i, at den flotteste/bedste indpakning
til en ZX12 motor er... en ZX12)

--
Megas
---

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-02-03 17:05

Megas wrote:
> Hvis nogen har optaget klippet digitalt så smid lige en URL.. Det lød sgu
> bedre end noget andet jeg har hørt længe :)

Du kan jo altid kigge lidt på Z-Cars hjemmeside, hvor man kan købe
sådan en æske som Kit-car.. ;)

http://www.zcars.org.uk

// Hans, der holder på at det nu altid vil være sjovere med sådan en
kawa-motor på 2 hjul.
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Mads Lund

Dato : 05-02-03 09:02

> Nogen der så udsendelsen "Det 5´de gear" på Dr2 i aftes..? Hvor fedt at
> høre ikke én men TO KawaZX12 motorer blive fyret af.. MÅ eje sådan en
gryde
> hvis jeg vinder i lotto *GGG*

Det er altså "kun" 2 ZX9B motorer, som hver leverer 125 hk, men hvis nu han
trykledede dem, så de kom op på 200 hk stykket så var der potentiale i den
bil

Men hvis nu engang jeg forfalder og begynder at interessere mig for biler,
så skal der laves en 4L kompressor V8 baseret på 8 KX500 motorer. Den skulle
gerne være god for 1200 hk og med en samlet vægt på ca 150 hk, så skal den
bare mases ned i en 400 gk glasfiber vogn og så er der dømt køre tur

Narh jeg må nok hellere holde mig til mc'ere

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-02-03 10:16

<SNIP>
> Det er altså "kun" 2 ZX9B motorer, som hver leverer 125 hk, men hvis
> nu han trykledede dem, så de kom op på 200 hk stykket så var der
> potentiale i den bil
<SNUP>

Der laves 2 forskellige modeller af bilen. Den ene med 2 ZX9 motorer som du
skriver, den anden med 2 ZX12 Motorer jvf. hjemmesiden.

Så kunne man vel også begynde at lege lidt med noget NOS. Det giver vel
100Hk ekstra pr. motor . Dog nok bare ikke i særlig lang tid af gangen

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Mads Lund

Dato : 05-02-03 11:53

> Så kunne man vel også begynde at lege lidt med noget NOS. Det giver vel
> 100Hk ekstra pr. motor . Dog nok bare ikke i særlig lang tid af gangen

F1 beater

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : SN

Dato : 05-02-03 18:20

Hej NG
Det er ikke 0-100 km/t rekorden der er blvet slået!! Det er 0-60MPH!!
hvilket svarer til 0-96.54 km/t!!
M.v.h
Søren N

Fra : Megas

Dato : 06-02-03 14:32

SN wrote:
> Hej NG
> Det er ikke 0-100 km/t rekorden der er blvet slået!! Det er 0-60MPH!!
> hvilket svarer til 0-96.54 km/t!!
> M.v.h
> Søren N

Som jeg forstod det kørte den 0-60mp/h på 2.8 sek. & 0-100km/t på 2.97sek...

--
Megas
---