Støvler
Fra : Denise

Dato : 02-02-03 12:08

Hej Gruppe
Jeg har endnu ikke fundet mig de rigtige MC-støvler. På billedet
http://makeashorterlink.com/?J23156053 fra en anden tråd, er der noget der
ligner det jeg er ude efter (ham der står med ryggen til har et par på).
Hvad jeg er ude efter er et par støvler med høj hæl og høj sål (gerne højere
end på billedet), og så selvfølgelig til piger, måske a la nogle
cowboystøvler. Er der nogle der har ideer til forretninger, hvor jeg kan
finde det i Storkøbenhavn.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Moller

Dato : 02-02-03 12:37

Denise wrote:
> [...]
> piger, måske a la nogle cowboystøvler. Er der nogle der har ideer
> til forretninger, hvor jeg kan finde det i Storkøbenhavn.

Nopes, men de er i kataloget fra louis.de ... så mon ik det bare er at
finde dem hos dem :) og så vendte til de kommer under restposten :) lige som
med jakken på billedet...

Jeg ledte selv for nogen år siden efter den type støvler, og endte med
at finde dem i køge ved et tilfælde... men det var deres sidste par ... men
mon ik der er nogen af MC biksene ala Enghave osv... som har dem i deres tøj
afdeling, så kan du prøve dem der inden du bestiller dem fra tyskland :)

VH
Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 02-02-03 12:40

Denise wrote:
> [...]
> piger, måske a la nogle cowboystøvler. Er der nogle der har ideer
> til forretninger, hvor jeg kan finde det i Storkøbenhavn

hva med dem her... der er på udsalg :)
http://makeashorterlink.com/?Q3F214053

VH
Lars Molnit

Fra : Denise

Dato : 02-02-03 19:08

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> hva med dem her... der er på udsalg :)
> http://makeashorterlink.com/?Q3F214053
>
> VH
> Lars Molnit

Hej Lars
Tak for tippet. Det er godt nok billigt, men jeg tror ikke jeg kan have dem
korte. De har godt nok også nogle lange til samme pris, men det er vist
gummiskaft og det skal det ikke være. Jeg må nok først ud og kigge i nogle
MC forretninger, også af hensyn til størrelse. Men typen er derhenad.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 18-02-03 15:11

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har endnu ikke fundet mig de rigtige MC-støvler.
> Er der nogle der har ideer til forretninger, hvor jeg kan

Har nu fundet nogle Biker støvler hos MC-Forum i Ølstykke, Albany Tyler
Boots til 1098kr. Er lidt i tvivl om de er for glatte, men man kan ved få
ordnet noget på dem i så fald. Håber ikke nogle har dårligt at sige om dem,
men vil alligevel godt høre det.