Lur lige denne l
Fra : kenny rogers

Dato : 01-02-03 06:45

Fra : OK

Dato : 02-02-03 13:26

Det er den mest rappe invalideknallert jeg har set.......... )

Ole

Fra : Emil Gundersen

Dato : 02-02-03 21:35

Hejsa

> http://www.firstmoto.ch/F6/others/SuzukiTrikeMaster.html

Baseret på en Suzuki GSX 13000 R!.... DAAM...
Gad vide hvad den går på literen/Tanken!

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Danteknik

Dato : 02-02-03 22:23

"kenny rogers" <rogers@it.ug> skrev i en meddelelse
> http://www.firstmoto.ch/F6/others/SuzukiTrikeMaster.html

Det var vist en sådan model, der var på Wittenzomer campingpladsen i Assen
forrige år til Grand Prix.

Kørt af en invalid englænder. Den bagerste affjedring ligner noget, der er
kopieret fra en formel-undervogn.

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : Martin

Dato : 03-02-03 07:20

"kenny rogers" <rogers@it.ug> wrote in message
> http://www.firstmoto.ch/F6/others/SuzukiTrikeMaster.html

Ligner fup..
det billede der er taget forfra kan man stadivæk se "noget" der i
mistænkelig grad ligner et alm MC bagdæk... IMO.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 03-02-03 11:50

mon den læner ind i svingene ?

Lasse
Mille

Fra : Danteknik

Dato : 03-02-03 18:48

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse
> mon den læner ind i svingene ?
>
> Lasse
> Mille

Hej Lasse.

Den vi så i Assen, var vist ikke lavet, så den lænede ind i svingene.

Poul: Kan du huske, om det var denne model ? Og kan du huske
ombygningsprisen ?

Jeg mener, det var i nærheden af kr. 180.000.

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : Poul Dam

Dato : 04-02-03 07:01

> [...]
>
> Poul: Kan du huske, om det var denne model ? Og kan du huske
> ombygningsprisen ?
>
> Jeg mener, det var i nærheden af kr. 180.000.

Hej

Den vi så i Assen var da brunlig, var den ikke?
Hygge PD CBR1100

Fra : Armand

Dato : 03-02-03 16:42

Martin <Maximus@hotmail.com> skrev i en

> "kenny rogers" <rogers@it.ug> wrote in message
> >

> Ligner fup..
> det billede der er taget forfra kan man stadivæk se "noget" der i
> mistænkelig grad ligner et alm MC bagdæk... IMO.

Og jeg synes at baghjulet på billedet "næsten vinkelret fra venstre
side", ser
ud til at være skævt monteret :-/

Men den er jo spottet ved Assen-race't - så'eeh :-/

--
Armand.