I am back............
Fra : HKL

Dato : 01-02-03 21:00

Altså ikke som aktiv skriver her i gruppen (det har jeg nu aldrig været) men
som aktiv MC'ist, i dag var jeg hos Rydberg og købte en ZX10, fin afløser
for min GPZ900.......tror jeg.

/Henrik, (uafhentet) ZX10

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 01-02-03 22:29

> [...]
men
> som aktiv MC'ist, i dag var jeg hos Rydberg og købte en ZX10, fin afløser

Hej, gamle "studiekammerat"

Tillykke med cyklen, håber du bliver glad for den !!!!!

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Armand

Dato : 02-02-03 00:21

D@n Dethlefsen <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en

> men
> >
> Hej, gamle "studiekammerat"
> Tillykke med cyklen, håber du bliver glad for den !!!!!

Nå; så vi er fælles bekendte!
d.f.m. strikes again!

Tillykke med Kawa-svinet!

Efter at have erhvervet mig den originale værkstedsmanual til
Lillefrøen, forekommer det mig at den gamle GPZ-motor nu aligevel er en
grundig konstruktion, der specielt omkring smøring og køling skiller sig
ud fra mængden. Så det er ikke så dårligt et køb det der!

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-02-03 22:35

> Nå; så vi er fælles bekendte!
> d.f.m. strikes again!

Jeg havde Henrik som lærer til noget aftenskole for måske 6-7 år siden og
har også arbejdet samme sted som ham, dog ikke samtidigt.

Dengang havde han så vidt jeg husker også sin GPZ'er.

Det er skam sjovt som man støder på hinanden på usenet. For nogle uger siden
stødte jeg også på min gamle elektroniklærer i dk.teknik.elektronik. Det var
også ca. 6 år siden jeg sidst havde snakket med ham.

Da jeg fandt ud af at du (Armand) kørte det der 80ccm RR sjov på køreteknisk
fandt jeg også ud af, at jeg havde mødt dig, dengang jeg selv prøvekørte de
små maskiner for en del år siden.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : HKL

Dato : 04-02-03 08:25

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
køreteknisk
> fandt jeg også ud af, at jeg havde mødt dig, dengang jeg selv prøvekørte

Hej Martin
Det med skolen er rigtigt, havde sq helt glemt det med ungdomsskolen Men
havde nu en z750 dengang, derefter en GPz1100 og så kom GPZ900.

/Henrik

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-02-03 11:37

> Det med skolen er rigtigt, havde sq helt glemt det med
> ungdomsskolen Men havde nu en z750 dengang, derefter en GPz1100 og
> så kom GPZ900.

Jeg tror ikke jeg så den dengang, så det var jeg heller ikke helt sikker på.
Men du kan da godt lide Kawazaki, må man konkludere.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : HKL

Dato : 04-02-03 16:11

> Men du kan da godt lide Kawazaki, må man konkludere.
>
> --
> signing off.. Martin Sørensen

Hmmmm, selvfølgelig kan jeg lide Kawasaki, jeg har jo haft en Suzuki

/Henrik

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-02-03 12:10

Tillykke med den.

Ja, jeg har også erfaret flere gange at det kan være "farligt" at besøge
Rydberg

Var det den sort/grå model ?

--
Mvh.
Henrik (som er glad for at komme hos Rydberg)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : HKL

Dato : 02-02-03 17:13

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh.
> Henrik (som er glad for at komme hos Rydberg)

Hej Henrik

Ja, det var den sorte. Jeg har kigget lidt efter en ZX10 men havde ET krav
og det var at den skulle være sort, da jeg købte GPZ900 (også købt hos
Rydberg) havde jeg også et krav den skulle være rød.............underlig
mand hva'!!??

/Henrik

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-02-03 09:18

"underlig mand hva'!"

Det er vi nok alle sammen, mere eller mindre

Det kan jo være vi ses på landevejen, når solen begynder at skinne

--
Mvh.
Henrik

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-02-03 18:07

"HKL" <henrik@lynneDOTdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og det var at den skulle være sort, da jeg købte GPZ900 (også købt hos
> Rydberg) havde jeg også et krav den skulle være rød.............underlig

Tillykke med det. Men den er nu pænest i rød...
Ku' man høre lidt om pris og km-stand?

Asger
ZX-10 (rød)

Fra : HKL

Dato : 03-02-03 21:42

"Asger Steffensen" <astNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse >
> Tillykke med det. Men den er nu pænest i rød...
> Ku' man høre lidt om pris og km-stand?
>
> Asger
> ZX-10 (rød)

RØD!!!!