Hvad svarer str. 56 i mc-jakke til?
Fra : Thomas

Dato : 01-02-03 10:58

Jeg tænker på s-m-l-xl-xxl ....

ThomasT
GSX750L
Fredericia

Fra : John Jensen

Dato : 01-02-03 11:20

Jeg bruger str. 52, og det svarer til str. L, så 56 er som minimum XL vil
jeg mene.

/ John

Fra : Moller

Dato : 01-02-03 12:15

Thomas wrote:
> Jeg tænker på s-m-l-xl-xxl ....

har lige købt en str. 56 samme størelse som min gamle som både betegnes
som 56 samt XXL

Det er så D 56 vi snakker om, samme størelse som louis.de angiver i :)

Hvis det er held læderjakken dernede fra du kigger på, og du bor i
nærheden af Albertslund, er du velkommen til at kigge forbi og prøve :)

VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 01-02-03 15:37

Thomas <thth@teliamail.dkFJERNDETTE> skrev i en
> Jeg tænker på s-m-l-xl-xxl ....

Såvel min Dainese- læderdragt, som Cordourajakke er i str. 56, og jég
er en nem lille sag på 95 kg og 177cm's højde!

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-02-03 23:52

> Såvel min Dainese- læderdragt, som Cordourajakke er i str. 56, og jég
> er en nem lille sag på 95 kg og 177cm's højde!

Jeg er ca. samme højde og bredde og bruger også str. 56 i Rukka, så deres
mål stemmer nok overens med Dianeses.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 01-02-03 18:24

> Jeg tænker på s-m-l-xl-xxl ....

Min Dainese- læderdragt er størrelse 56, og jeg er 181 cm høj og vejer en
93-94 kg.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 03-02-03 11:47

min alpinestars str. 56 passe min 192cm og 95 kg (og jeg er sårn rimelig
tynd )

Lasse
Mille
Alpinestar p1 læderdragt str 56 som ny sælges til højstbydende

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 03-02-03 15:53

> min alpinestars str. 56 passe min 192cm og 95 kg (og jeg er sårn rimelig
> tynd )

Jeg har ikke mave, men er kraftigt bygget med god bredde og det hele.
Min Jakke må ikke være mindre, derimod tro jeg nok at buskerne kunne være en
størrelse 54.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 56 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm