messe i Fredericia
Fra : Peter Nielsen

Dato : 31-01-03 20:56

Jeg havde også tænkt mig at tage derned, men nu kan jeg ikke finde ud af,
hvor jeg har læst om denne messe, da jeg ikke kan se den annonceret nogen
steder og jeg kan heller ikke finde noget om den på nettet. Hvem er det der
afholder den og hvornår starter og slutter den?

--
med venlig hilsen
Peter Broberg Nielsen

Fra : Jens Didriksen

Dato : 01-02-03 00:07

Peter Nielsen wrote:
> [...]
> annonceret nogen steder og jeg kan heller ikke finde noget om den på
> nettet. Hvem er det der afholder den og hvornår starter og slutter

Forever 2 Wheels 2003
Motorcykelshow & Stumpemarked for motorcykler
Arrangør:
Forever 2 Wheels v/Carsten Bøttern
Tlf.: 75 92 79 51
Entre: Kr. 60,-
Åbningstider: Lørdag kl. 9-17

M.v.h.

Didrik
www.harleyluja.dk

Fra : Jens Didriksen

Dato : 01-02-03 00:11

Se iøvrigt nogle billeder jeg tog sidste år på
http://www.hdc.dk/foto-f2w.php

Didrik

Fra : Jonas Holt

Dato : 01-02-03 10:41

> [...]
> steder og jeg kan heller ikke finde noget om den på nettet. Hvem er det der
> afholder den og hvornår starter og slutter den?

Prøv http://www.dmh.dk/
dmh = Dronning Margrethe Hallen

Jonas Holt & CBR600F2