Succes indtil videre (Endnu en import/afgi~
Fra : Mads Stetter

Dato : 28-01-03 22:51

Hej Alle

Ja så er det ved at være hvor jeg skal have betalt afgift på min MC, og det
er jo bare lækkert når man har gået, ventet og sparet alle de penge sammen
til den afGIFT. Så nu sidder jeg med en fin Bank-check på et voldsomt beløb
som jeg inden længe vil putte direkte i lommen på skattefar!
Det var faktisk meningen jeg skulle have været derinde i dag for at smide
checken ved dem, men blev forhindret da jeg ikke havde fået Ref. Nr. på at
der var betalt told og moms af krikken. Den kommer fra japan så der skal
smides en slat for det.
Fik ringet til ham jeg havde købt cyklen af, og der var ingen problemer
(Heldigvis), men han kunne først faxe det til mig i aften. Fair nok, så jeg
udskyder det bare en dag!

Har til aften ringer han så til mig for lige at snakke lidt. Bla. får jeg at
vide at det er her til d. 1. feb. told og skat skifter takster på
afgiftsvurderinger, så jeg ville gøre klogt i at vente en uges tid med at
gøre det. Så om 5 dage er min cykel 1 år ældre derinde hvilket betyder
mindre i afgift forhåbentlig! Så min plan er lige udskudt et par uger....
Øv, og så alligevel jaah!

Forresten har jeg ikke selv fået synet cykeln. Den blev sendt til gløngøre,
hvor jeg havde fået fat i en kontakt der ville gøre det for mig mod en slat
jyske dollars. Var nemlig ret så bange for at de pludselig krævede støjtest
+ enkelttypegodkendelse og andre ting på den, så jeg bare kunne stå med
tudefjæs og så tage hjem! Så han fik den lige igennem da han åbentbart
kendte nogle tricks! (Han importerer selv cykler og sætter totalskader i
stand, og er vældig flink)

Så nu sidder jeg bare og fryder mig over at jeg snart er færdig med alt det
"bøvl" omkring registrering af min cykel. Er ved at være lidt ligeglad med
at få penge tilbage fra det depositum jeg lægger derinde, da jeg bare gerne
vil være færdig! (Men jeg skal selvfølgelig til vurdering med den og græde
snot over alle de ridser og buler i tanken... der er nok lidt at hente)

Min konklution af det hele er: AT jeg ikke gør det her igen, men at jeg
heller ikke fortryder noget!

Når nu jeg får betalt den afgift, skal den bare lige have flået alt
plastikken og tanken af, og så have sendt det til maleren, så den kan bliver
super til midt i marts eller hvornår nu vejret tillader det!

Det var vist det..... Nu vil jeg i seng

Nice med en nyhedgruppe

MVH Máds Stetter
RF400R Aalborg