Motorcykel camping i sydeuropa?
Fra : Kenneth T

Dato : 25-01-03 14:43

Hejsa, mon nogen kan hjælpe :)

Da foråret nærmer sig, er jeg så småt ved at planlægge sommerferien.... Men
jeg kunne godt tænke mig hvis der var nogle af jer som kendte nogle steder.
Jeg kender godt http://www.campingmoto.com og har selv besøgt en af
pladserne sidste sommer med stor fornøjelse, men de er alle i Frankrig, der
må da findes nogle flere???

Jeg mangler noget i Spanien, gerne lidt syd på, + evt. noget i Norditalien &
Østrig.

Jeg er godt klar over at http://www.mctc.dk har en liste over såkaldte
"Mc-venlige" campingpladser, men jeg har været på mange "almindelige"
campingpladser i Sydeuropa og er som regel blevet godt modtaget, så det er
ikke så meget det jeg søger. Jeg syntes bare at det er lidt kedeligt at
komme til en plads, hvor folk sidder på deres små skarpt afgrænsede
firkantede stykker land, nogle har endda deres egen indhegning med, og ikke
har noget at snakke med andre om, går i seng kl. 21 osv..
Så er der sgu lidt sjovere på en Mc-camp, der kan man næsten altid snakke
MC, vejr, veje, øl-smagning, eller noget helt andet, uanset hvilket land man
kommer fra. Desuden er det de færreste på MC som har campingvogn & fortelt
med, så hvis det regner om dagen, kommer man naturligt til at sidde hvor der
nu er læ.
Desuden er priserne typisk laver på en MC-camp, man har jo ikke brug for
100m³ & el til autocamperen, når man ankommer med et 2 personers tunneltelt,
samt har sin bagage i tanktaske + 35 liter pakkepose

--
MVH
Kenneth T

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-01-03 16:06

Enig.

Der ligge en i nordspanien, mener det er danske indehavere. Jeg har ikke
selv været der, men har hørt en masse godt om den. Se mere her:
http://www.campingmotos.com/

Ellers kan du kigge på vores hjemmeside efter flere links. Men jeg mangler
også noget om Italien, der må findes nogen.

Dog var jeg for 2 år siden i Schweiz, på en alm. plads. Men de samlede alle
MC'ister i et område, så det var egentlig ok.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth T

Dato : 27-01-03 16:21

> Der ligge en i nordspanien, mener det er danske indehavere. Jeg har ikke
> selv været der, men har hørt en masse godt om den. Se mere her:
> http://www.campingmotos.com/

Forbidden
You don't have permission to access /~dsl61983/ on this server.