Batterier til Garmin GPS
Fra : Michael Nielsen

Dato : 23-01-03 10:22

Fra : Peter Kar$toft

Dato : 23-01-03 17:03

Ole P Bialefeldt sælger nogle perfekte stik. De er magen til originale stik.
Jeg har flere gange købt hos ham. Du kan maile mig, så skal du få hans
adresse om interessant Jeg vil ikke lægge mandens adresse herud, hvor de
"junk robotter" støvsuger for mailadresser.

Peter
PS. der er også "fejl" i min e-mail adresse.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-01-03 00:15

> adresse om interessant Jeg vil ikke lægge mandens adresse herud, hvor de
> "junk robotter" støvsuger for mailadresser.

men du kan få hans www adresse http://pfranc.com/cgi-bin/pub/c_dk?pid=Pplug

Hilsen Jørgen

Fra : Peter

Dato : 24-01-03 01:43

Lige en bemærkning om de genopladelige batterier.
Det er ganske rigtigt, at de har en lavere udgangsspænding (end f.eks.
alkaliske),
men de holder den meget længere. Om det er længe nok er jo så en vurdering.
Du kan få Ni-MH, AA-batterier på 2000 mAh

Med venlig hilsen / Peter