Interiørbilleder af molich X-meter??
Fra : na

Dato : 21-01-03 22:39

Der skulle vel ikke være nogen, der har nogle interiørbilleder af en Molich
X-Meter.
Da jeg tænker på at købe en sådan, vil det glæde mig at modtage dem på
følgende e-mail martinht@oncable.dk
På forhånd tak.

Martin

Fra : Niklas

Dato : 21-01-03 23:26

"na" <NA@NA.DK> skrev i en meddelelse news:3e2dbda0$0$245$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> X-Meter.
> Da jeg tænker på at købe en sådan, vil det glæde mig at modtage dem på

Der er vist nok en til salg i Kalvehave.
Den har flush dæk og er meget smuk.

Venligst

Niklas

Fra : Jens Juul

Dato : 22-01-03 09:08

Tjek evt. klubbens side http://www.molich-x-meter.mobilixnet.dk/

>Der er vist nok en til salg i Kalvehave.
>Den har flush dæk og er meget smuk.
.............. ja den er meget smuk .......... og har været til salg
MEGET længe (hvis den da stadig er der)

Mvh Jens

Fra : Tore og Helle

Dato : 22-01-03 10:34

Sæt gerne linkene til det her også. Der er ikke nogen, så vidt jeg kan se på
molich klubbens hjemmeside, Jens

mvh

Tore

Fra : Jens Juul

Dato : 22-01-03 11:59

Ja ja - din ko-driver ). Jeg skrev se EVT ...................

Fra : Steen

Dato : 22-01-03 14:15

Du har vel set deres hjemmeside?
http://www.molich-x-meter.mobilixnet.dk

Fra : na

Dato : 22-01-03 20:56

Tak for interessen.
Jo jeg har set klubbens hjemmeside, men ingen billeder der. Har også set
den, der er til salg- fin båd!!