Hvem er motortosserne?
Fra : Emil Gundersen

Dato : 21-01-03 21:39

Hejas

Måske OT, men hvem er medlem af motortosserne?
Jeg synes ikke helt at jeg kan finde navnene på medlemmerne!

Hvorfor jeg spørger? Jo, det var fordi i dag her kl 21.1* da jeg skulle
tanke min bil, så jeg lige en Mercer der holte og tankede, hvor der stod
Motortosse.dk i bagruden på.

Så kunne jeg jo godt tænke mig at vide om det var nogle herfra jeg havde
mødt?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : bo-gsx-R

Dato : 21-01-03 21:49

> Hvorfor jeg spørger? Jo, det var fordi i dag her kl 21.1* da jeg skulle
> tanke min bil, så jeg lige en Mercer der holte og tankede, hvor der stod
> Motortosse.dk i bagruden på.

se - hvis du nu havde sagt hej, så havde du sikkert fået
hans navn!

bo-gsxR

Fra : Emil Gundersen

Dato : 21-01-03 21:50

Hejsa

> se - hvis du nu havde sagt hej, så havde du sikkert fået
> hans navn!

Ja, men nu opdagede jeg først skiltet da de kørte der fra!
Jeg kørete ind på tanken fra den anden side, og så først bagenden med
skilet på, da de var på vej væk i høj fart!

Mvh Emil

Fra : bo-gsx-R

Dato : 21-01-03 21:56

> de var på vej væk i høj fart!

personen skulle sikkert hurtigt hjem for at rep. en
crosser eller smide en turbo på et eller andet

bo-gsxR

Fra : Søren Lindholt

Dato : 21-01-03 22:11

bo-gsx-R wrote:

> personen skulle sikkert hurtigt hjem for at rep. en
> crosser eller smide en turbo på et eller andet
>
> bo-gsxR

Næ, vi var på vej fra Mellerup efter at have købt en Yamaha PSR5700 til Mads
Lund, for hans bil var det nemlig, og undertegnede var codriver. Mand for
pokker hvor er det nogle små kringlede veje derude, så vi havde PCen kørende
med krak.dk, og så blev der udstedt order på bedste Colin Mcrae stil, "hard
right, straigth 200 meter, medium left" osv...

Quizzen lyder så: Yamaha PSR5700, årgang 1993. Hvad er det for en fisk...

Scroll ned for svaret:

--
Søren
motortosse.dk
Det er ikke noget man er medlem af, det er noget man er...

(*) PSR 5700 er et keyboard der kan sige en masse fine lyde. Vi er nemlig
ved at lave et band med rigtig hjemmelavet musik. For enhver ved jo at
hjemmelavet er bedre end købt...
PerP på trommer, mig på bas, Mads Lundpå keys, Torben Lund på guitar, alle
stolte troende indenfor motortosse-religionen....

Fra : Emil Gundersen

Dato : 21-01-03 22:27

Hejsa

> [...]
> med krak.dk, og så blev der udstedt order på bedste Colin Mcrae stil, "hard
> right, straigth 200 meter, medium left" osv...

Det er der sQ heller ikke noget at sige til!
Det er nogle meget kringlede veje der her i området. Jeg kunne godt se
at du sad og legede med Google....

Så må i jo lave en DFM tema sang eller ling. til Tony's side!
(dkfritidm...dk)

Mvh Emil

Fra : bo-gsx-R

Dato : 21-01-03 22:34

> [...]
> PerP på trommer, mig på bas, Mads Lundpå keys, Torben Lund på guitar, alle
> stolte troende indenfor motortosse-religionen....

Findes der noget I ikke har rodet med????
I passer sku snart ind i den der serie "kamæleonen"
Nu mangler i kun at være gode til at sy og lave mad,
så kan i lave jeres eget lille "motortosse-samfund" )

bo-gsxR

Fra : Mads Lund

Dato : 22-01-03 08:44

> Findes der noget I ikke har rodet med????

hmm, der er garanteret noget vi ikke har prøvet. Men som regel ikke i ret
lang tid.

> I passer sku snart ind i den der serie "kamæleonen"
> Nu mangler i kun at være gode til at sy og lave mad,
> så kan i lave jeres eget lille "motortosse-samfund" )

Det er absolut hård kost når vi bevæger os i køkkenet. Og mon ikke der vil
blive vist kok amok på flimmeren til stumpemarkedet hvis der er nogen der
spørger efter det. Og bare rolig, vi har dannet et slags samfund, som er i
fund gang med at infiltrere alle nødvendige instanser Senest udmyntet i
at amtet har påbudt os at færdes i et bevaringsværdigt område for bevarelse
af et stisystem "...til fods, på hest eller på offroad motorcykel....."

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-01-03 13:22

> . Og bare rolig, vi har dannet et slags samfund, som er i
> fund gang med at infiltrere alle nødvendige instanser
hvornår kommer i til trafikministeriet?? vi er mange der
venter med længsel.

> Senest udmyntet i
> at amtet har påbudt os at færdes i et bevaringsværdigt område for
bevarelse
> af et stisystem "...til fods, på hest eller på offroad motorcykel....."

Det er vel fordi at de ikke kan putte afgifter på "sti-trafik" hvis i har
kørt dem helt i splat ( disse afg. er sikkert på sommerens prog. )

bo-gsxR

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-01-03 13:31

> [...]
bevarelse
> af et stisystem "...til fods, på hest eller på offroad

Den ku jeg godt tænke mig at se på tryk - altså den officielle text

/A

Fra : Mads Lund

Dato : 22-01-03 13:53

> Den ku jeg godt tænke mig at se på tryk - altså den officielle text

Det skal jeg lige fikse. Min Far har det sort på hvidt, med underskrift og
hele balladen. Noget af det rigtigt morsomem er at man faktisk kan læst
teksten som at vi er forpligtet til at holde færdslen på det nuværende
niveau.
Det hele er faktisk ganske uskyldigt, men vi har en sur nabo, som ikke har
det så sjovt. Og han skulle absolut til at kværulere om at vi larmede (omend
han bor 1 km væk og selv ganske ofte bruger motorsav) og at det absolut ikke
kunne være rigtigt at man måtte færdes i mosen på motorcykel, for så blev
vildtet jo skræmt væk (gad egentlig vide hvorfor han bekymre sig om viltet i
en mose hvor han ikke har lov til at gå på jagt).
Men men, nu har vi en officiel tilladelse. Så når jorden er tør nok er der
dømt endurotræning på rævebakken.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-01-03 23:21

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse

> Men men, nu har vi en officiel tilladelse. Så når jorden er tør nok er der
> dømt endurotræning på rævebakken.

Og jeg glæder mig helt vildt! Det er et af de fedeste områder jeg har kørt
i - når det altså ikke lige giver mig buksevand.

Rittig
(Som har taget lektioner i ufrivillig vinterbadning i området)

Fra : Søren Lindholt

Dato : 22-01-03 10:04

bo-gsx-R <gsx-r@ofir.dk> wrote in article <b0ke5t$j0o$1@sunsite.dk>...

> Findes der noget I ikke har rodet med????
> I passer sku snart ind i den der serie "kamæleonen"
> Nu mangler i kun at være gode til at sy og lave mad,
> så kan i lave jeres eget lille "motortosse-samfund" )

Er det en udfordring?? Maden er atid topklasse når vi er i gang, og rent
fraktisk har jeg hele TO symaskiner, som jeg har arvet.
Så har vi weekendens program lagt fast...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-01-03 13:24

> faktisk har jeg hele TO symaskiner, som jeg har arvet.
> Så har vi weekendens program lagt fast...
> Søren
> http://motortosse.dk

> Selvgjort er velgjort
hmmm
betyder det at du aldrig køber færdig-lavet
tøj

bo-gsxR

Fra : Søren Lindholt

Dato : 24-01-03 10:41

bo-gsx-R <gsx-r@ofir.dk> wrote in article <b0m2a5$27g$1@sunsite.dk>...
> hmmm
> betyder det at du aldrig køber færdig-lavet
> tøj

Næ, der er desværre dårligt tid til det, til gengæld handler jeg helst i
Canada, og allerhelst i min fætters klædeskab, der er nemlig masser af fine
cowboyskjorter med seje logoer på, med boretårne osv. Og egentligt så
kender vi jo en tøjdesigner hos Active Sportswear, måske de skulle udvide
Kilmanock kollektionen med offroad-grej? De laver også New Balance, og det
er der jo også mange der kunne bruge noget af, hehehe
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 24-01-03 12:41

"Søren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> wrote in message
> [...]
det
> er der jo også mange der kunne bruge noget af, hehehe

Og så er der jo jun et sted hvor det kan betale sig at handle tøj

--
Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse....med ny "kunstnerskjorte"
www.motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-01-03 23:19

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der noget I ikke har rodet med????

Som en motortosse engang udtalte (mens han var ret fuld): Hvorfor fik vi så
lidt, da gud fordelte kedsomheden?

> Nu mangler i kun at være gode til at sy og lave mad,
> så kan i lave jeres eget lille "motortosse-samfund" )

Åh, vi motortosser har da fornylig udvekslet madopskrifter, især en
back-to-basics Chili con Carne husker jeg som interessant. Og jeg har da set
flere spirende motortosser rimpe mit gamle kørekluns sammen og starte i det.
Kom ikke her.
Men madlavningen ved Mads Lunds udflytter-party var sgu i særklasse.
Maibritt skulle kaste noget æde sammen mens vi hærgede rundt i naturen.
Efter at have været igennem 3-4 køkkenskabe udbrød hun "Hvor fanden har han
sine gryder henne, her er jo ikke andet end motorcykel-stumper?"
Vi kunne iøvrigt ikke begynde festen, før vi havde flyttet en halv-samlet
Kwak og en masse kulfiber-dimser, så vi kunne få plads i stuen til
spisebordet ved siden af øl-tårnet.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 22-01-03 23:54

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Som en motortosse engang udtalte (mens han var ret fuld): Hvorfor fik
vi så
> lidt, da gud fordelte kedsomheden?

GRILL

--
Armand.

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 21-01-03 22:41

Faktisk har vi aldrig nogen sinde eksisteret. Det er det pure opspind

Fra : m.grewy

Dato : 21-01-03 23:26

Søren Lindholt wrote:

::Næ, vi var på vej fra Mellerup efter at have købt en Yamaha PSR5700
:: til Mads Lund, for hans bil var det nemlig, og undertegnede var
:: codriver.

Nå jeg ville ellers ha skudt på morten dahl, da han også har en mercer hvor
der står motortosse.dk

Michael

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-01-03 23:23

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> :: codriver.
>
> Nå jeg ville ellers ha skudt på morten dahl, da han også har en mercer

Ja, sjovt nok ser det ud til at halvdefekte mercere er motortossernes
foretrukne transportmiddel, når det skal være kedeligt.

Rittig
(Uden Mercedes)

Fra : Armand

Dato : 21-01-03 01:24

Søren Lindholt <lindholt@person.dk> skrev i en

> [...]
> PerP på trommer, mig på bas, Mads Lundpå keys, Torben Lund på guitar,
> alle stolte troende indenfor motortosse-religionen....

Så er der helt klart lagt op til en omfortolkning af "Chainsaw boogie"

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-01-03 22:39

On Tue, 21 Jan 2003 21:39:22 +0100, Emil Gundersen
<Gundersen@tdcadsl.dk> wrote:

Hej Emil.

>Så kunne jeg jo godt tænke mig at vide om det var nogle herfra jeg havde
>mødt?

Hvis du havde ville du vide det
Og hvis ikke ville du ikke vide det )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 21-01-03 01:24

Steen Gruby <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> skrev i en

> Hvis du havde ville du vide det
> Og hvis ikke ville du ikke vide det )

Hva' mæ':
Hvis du havde - så ville du ønske at du ikke havde (noget med
grænser man skal rykke)

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 22-01-03 08:50

> Hvis du havde - så ville du ønske at du ikke havde (noget med
> grænser man skal rykke)

Pjat, vi er ganske normale mennesker som bare har det lidt sjovere end så
mange andre

F.eks bød turen igår på en pensioneret svagtsynet festmusiker som gav den
fuld gas på keyboardet mens vi drak guldøl og grinede af de underlige
spørgsmål hans søn stillede os.
Eneste nederlag på turen var at vi farede vild i Ø. Tørslev og ikke kunne
lokalisere bodega'en

Mads Lund
Motortosser forstår ikke order kedsomhed

Fra : Emil Gundersen

Dato : 22-01-03 15:54

Hejsa

> Eneste nederlag på turen var at vi farede vild i Ø. Tørslev og ikke kunne
> lokalisere bodega'en

Hmmm... Den ligger nu ellers, så den skulle være nem at finde, uanset
hvilken vej i kom fra. :) Men nu kener jeg jo også alt til dette område!

Kunne jeres computer ikke vise jer præcist hvor den lå?

Mvh Emil

Fra : Mads Lund

Dato : 23-01-03 09:33

> Kunne jeres computer ikke vise jer præcist hvor den lå?

tja, Søren har jo spillet på Bodegaén ved flere lejligheder, så han burde
egentlig kunne finde den. Men i vores iver for at finde en vej nordpå
mistede vi orienteringen.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-01-03 20:37

On Wed, 22 Jan 2003 08:49:48 +0100, "Mads Lund"
<Mads.L@*nospam*Martin.DK> wrote:

Ja, ja Mads

>Pjat, vi er ganske normale mennesker som bare har det lidt sjovere end så
>mange andre

Min ganle næstkommanderende fra militæret gav mig følgende salve en
dag jeg havde tosset lidt rundt med en jeep men en GMC i snor:
"Hvis De nogensinde får et tilbud om en mentalundersøgelse bør De
afslå".

Den vending vil jeg ærbødigt videregive til Motortosserne.
Helt vederlagsfrit

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-01-03 09:07

Steen Gruby <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> writes:

> "Hvis De nogensinde får et tilbud om en mentalundersøgelse bør De
> afslå".
>
> Den vending vil jeg ærbødigt videregive til Motortosserne.
> Helt vederlagsfrit

For sent.. Nogen (og jeg siger ikke hvem) er faktisk engang blevet
analyseret af en halv-fuld psykolog til en fest.

Jeg husker ikke helt den nøjagtige ordlyd, men de var vist forholdsvis
normale

Men oplevelsen må ha' taget på psykologen, for hun har ikke være på besøg
siden.

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 23-01-03 11:39

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Mikkel
> motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Rent faktisk ankommer den omtalte psykolog til P-huset i morgen ved 17.00
tiden og bliver weekenden over. Så det kunne jo være at vi skulle få et
serviceeftersyn og se om der er noget der skal rettes inden det går galt

Fra : Armand

Dato : 23-01-03 16:49

Per Milborg Pedersen <per_p@wanadooFJERNDETTE.dk> skrev i en

> [...]
et
> serviceeftersyn og se om der er noget der skal rettes inden det går

GRILL )

Og i fald, så må i til psykiateren og blive fintrimmet

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-01-03 18:25

"Per Milborg Pedersen" <per_p@wanadooFJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tiden og bliver weekenden over. Så det kunne jo være at vi skulle få et
> serviceeftersyn og se om der er noget der skal rettes inden det går

Hoooooooold da kæft!
Og først nu går det op for mig hvorfor det hedder P-huset - ROFL!

Rittig
(Hurtig i skoven, langsom i opfattelsen)

Fra : SLH

Dato : 24-01-03 10:24

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3e302461$0$13481$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...

> Rittig
> (Hurtig i skoven, langsom i opfattelsen)

Hurtig til hvad? At blive træt ??

Så har du heller ikke hørt om P-forbuddet??

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-01-03 17:49

"SLH" <SLH@mail.Sonofon.DK> skrev i en meddelelse

> Hurtig til hvad? At blive træt ??

Også det.

> Så har du heller ikke hørt om P-forbuddet??

Æh, nej?

Rittig

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 26-01-03 00:29

SLH wrote:
> Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
> <3e302461$0$13481$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...

> Hurtig til hvad? At blive træt ??
>
> Så har du heller ikke hørt om P-forbuddet??

Jeg har lige være inde og checke http://motortosse.dk

Trænger den ikke til en update ?

I har sikker mange nye billeder som trænger til at blive vist frem.

Jeg kan bidrage med en gættekonkurrence:

Hvad er der i mappen som får Claus til antage et så (skal vi sige særegent)
ansigsudtryk:

http://www.poet.dk/bmt/skytte/Image18.jpg

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT
1992 Golf TD(i)
bmt@poet.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-01-03 18:59

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige være inde og checke http://motortosse.dk
> Trænger den ikke til en update ?
> I har sikker mange nye billeder som trænger til at blive vist frem.

Jo, i aller højeste grad, men den motortosse som har fusket serverplads til
løjerne, har fusket med pladsen, så der ledes after alternativ udbyder lige
nu - derfor er opdateringerne gået lidt i stå for tiden.
Så sent som idag lavede vi små film som er ganske underholdende, de kommer
nok på en dag...
Og lige netop DEN motortosse-serverplads-fusker har fået en WR200 i
familiepleje den næste uges tid... Urimeligt!

> Jeg kan bidrage med en gættekonkurrence:
> Hvad er der i mappen som får Claus til antage et så (skal vi sige
> [...]

Ha! "Mappe"? Da jeg ankom til en turnering i en anden klub var der en der
sagde "Nå? Er der også en klasse for bazookaer?"

Rittig
(Som leger med motorcykler, skydevåben og mikro-RC biler, men aldrig
samtidig)

Fra : bo-gsx-R

Dato : 26-01-03 19:28

> så der ledes after alternativ udbyder

www.be-one.nu

evt. eller www.freepaq.dk

bo-gsxR

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-01-03 23:03

Claus Rittig wrote:
> Jo, i aller højeste grad, men den motortosse som har fusket serverplads til
> løjerne, har fusket med pladsen, så der ledes after alternativ udbyder lige
> nu - derfor er opdateringerne gået lidt i stå for tiden.

Hvor meget fylder i ? :)

// Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-01-03 17:10

> Hvor meget fylder i ? :)

Rigeligt, men jeg er gået på slankekur!
Nåeh, du mener på host'en? Det ved jeg ikke, det er Søren Lindholt der er
webmaster.

Rittig

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-01-03 18:45

Claus Rittig wrote:
> Rigeligt, men jeg er gået på slankekur!
> Nåeh, du mener på host'en? Det ved jeg ikke, det er Søren Lindholt der er
> webmaster.

Hehe, okay .. :)
Hvis det ikke er alt for voldsomt kan i jo lige sige til Så kan jeg
muligvis hjælpe med lidt serverplads.. :)

// Hans, http://rd350.nathue.dk

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-01-03 19:22

> Hehe, okay .. :)
> Hvis det ikke er alt for voldsomt kan i jo lige sige til Så kan jeg
> muligvis hjælpe med lidt serverplads.. :)
>
> // Hans, http://rd350.nathue.dk

Søren?
SØØØØØØØØØØØØØREEEEEEEEEEN?!?
Hørte du det?

Rittig

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 29-01-03 00:26

Claus Rittig wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Søren?
> SØØØØØØØØØØØØØREEEEEEEEEEN?!?
> Hørte du det?
>
> Rittig

Jeg har sådan set en servermaskine der kan (permanent) udlånes til formålet.
Linux version et eller andet + apacheserver.

Problemet er bare opstaldning...

Jeg får næppe lov til at lade den køre 24 timer i døgnet på min
hjemmeadresse (har kone version 9.6)

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT
1992 Golf TD(i)
bmt@poet.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-01-03 02:34

Bent Erik Thomsen wrote:
> Jeg har sådan set en servermaskine der kan (permanent) udlånes til formålet.
> Linux version et eller andet + apacheserver.

Hej Bent :)

Jeg tror vi har klaret den, motortosserne og jeg :)

// Hans, certified motortosse.dk-hoster ! ;)

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-01-03 09:06

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

> Hej Bent :)
>
> Jeg tror vi har klaret den, motortosserne og jeg :)

Ja, det er meget fine forhold. Så mon ikke snart der er nyt på siden.

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.
Koordinator

Fra : Armand

Dato : 29-01-03 17:02

> Jeg tror vi har klaret den, motortosserne og jeg :)
>
> // Hans, certified motortosse.dk-hoster ! ;)

D.F.M. rykker, igen!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-01-03 09:09

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

> Hvor meget fylder i ? :)

50Mb. Og det er _for lidt_

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-01-03 09:08

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> writes:

> [...]
> til løjerne, har fusket med pladsen, så der ledes after alternativ
> udbyder lige nu - derfor er opdateringerne gået lidt i stå for tiden.

Ja... Vi er løbet tør for plads...

> Og lige netop DEN motortosse-serverplads-fusker har fået en WR200 i
> familiepleje den næste uges tid... Urimeligt!

Og sikke en dejlig dag jeg havde i går.

Fri fra arbejde, så det var ikke noget problem at komme tidligt op.
Lang morgenmad med avis. I tøjet og ned og hilse på feriebarnet.
Efter at have klappet WRen lidt, hentet benzin og fyldt op var det afsted.

Woble lidt rundt i byen, og så ellers kursen mod stranden på Vestkysten.
Det tog lidt tid at komme derop på grund af en strid modvind, men det
var skægt da jeg først kom derud.

Sand er en sjov, men trættende legekammerat.
Efter 10 km på sandveje kørte jeg forbi min mormor og fik kaffe og toast.

Efter en 4 timer var jeg tilbage i Aalborg, hvor jeg lige brugte en halv
times tid på at køre som en... Nej vent. Jeg kørte pænt, lige hjem.

Sikke en dejlig dag.

Fra : Mads Lund

Dato : 28-01-03 09:23

> Sand er en sjov, men trættende legekammerat.
> Efter 10 km på sandveje kørte jeg forbi min mormor og fik kaffe og toast.

Det er altid godt med en toast til en offroad tur

> Efter en 4 timer var jeg tilbage i Aalborg, hvor jeg lige brugte en halv
> times tid på at køre som en... Nej vent. Jeg kørte pænt, lige hjem.

Fornemmer jeg at du skulle have haft en streetfighter hjelm på ??

Men bare vent til du får udleveret en 426 med motardhjul til sommer, så vil
aviserne i malende vendinger beskrive en helt ny form for hooliganisme.

> Sikke en dejlig dag.

Det er altid rart med lidt mc kørsel.

Mads Lund
WR200 legekammarat

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-01-03 11:37

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> writes:

> Det er altid godt med en toast til en offroad tur

Ja den mister lidt på skrift men jeg fik spurgt mormor om hun havde tååst

> Fornemmer jeg at du skulle have haft en streetfighter hjelm på ??

Ahem. Jeg udtaler mig ikke på skrift, men godt jeg havde det sorte
visir i hjelmen

> Men bare vent til du får udleveret en 426 med motardhjul til sommer,
> så vil aviserne i malende vendinger beskrive en helt ny form for
> hooliganisme.

Så bliver jeg, igen, sat i en situation hvor jeg ikke kan styre det...

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-01-03 14:55

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse

> Efter en 4 timer var jeg tilbage i Aalborg, hvor jeg lige brugte en halv
> times tid på at køre som en... Nej vent. Jeg kørte pænt, lige hjem.

Yeah, right!

Rittig