link i Eudora virker ikke :-(
Fra : Michael Holm

Dato : 16-01-03 17:24

nogen der har været ude for noget lign. og har en løsning ?
når man klikker på et link i en mail i Eudora (den nyeste, opgradere
igår fra den næstnyeste for at se om det hjalp)
Har også prøvet at kører Disk Utility

eMac, 384 mb Ram, 10.2.3 IE

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-01-03 18:27

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> når man klikker på et link i en mail i Eudora (den nyeste, opgradere
> igår fra den næstnyeste for at se om det hjalp)

Har du indstillet din Browser korrekt i Internet kontrolpanelet?

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://titancity.com/about.html

Fra : Lone Koefoed

Dato : 16-01-03 18:48

In article <1fow2su.kt3oik7j5418N%michael.holm@anthro.ku.dk>,
michael.holm@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote:

> nogen der har været ude for noget lign. og har en løsning ?
hmm, jeg er ikke sikker på at jeg forstår, hvordan et er, det ikke
virker, men jeg foretager altid æble-klik og det fungerer fint til
Mozilla i hvert fald.

Lone

Fra : Michael Holm

Dato : 16-01-03 19:30

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> hmm, jeg er ikke sikker på at jeg forstår, hvordan et er, det ikke
> virker, men jeg foretager altid æble-klik og det fungerer fint til
> Mozilla i hvert fald.
det har jeg også prøvet det skal lige siges at jeg har ca. 60 andre
mac'er hvor det funker

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Anders Krøyer

Dato : 16-01-03 23:47

In article <1fow8tb.mdirp5hmaahcN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>,
kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com (Michael Holm) wrote:

> det har jeg også prøvet det skal lige siges at jeg har ca. 60 andre
> mac'er hvor det funker

Du skal holde option (alt) nede mens du dobbeltklikker på linket (links
virker kun hvis der står http:// foran adressen i eudora) og nu kan du vælge hvilken browser du ønsker
der i fremtiden skal åbne link i mailprogrammet (hænger ikke sammen med
internet preferencerne)

Hilsen Anders

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Michael Holm

Dato : 17-01-03 10:08

Anders Krøyer <bassballs@mac.com> wrote:

> [...]
> vælge hvilken browser du ønsker der i fremtiden skal åbne link i
> mailprogrammet (hænger ikke sammen med internet preferencerne)

tak anders, jeg prøver lige at checke det i eftermiddag !

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Eolake Stobblehouse

Dato : 17-01-03 03:08

Det ser ud til at det ikke virker sammen med safari.
Ihvertfald ikke links uden "http://", hvor man er nødt til at bruge
ævletasten.

--
- Eolake