Louis.de? igen igen og igen
Fra : Kim Lundgaard

Dato : 13-01-03 20:48

Hej NG!

jeg sidder og prøver på at bestille nogle klargørings artikler fra
Louis.de oliefilter, olie, kædespray osv.

Men jeg går i stå i selve bestillings processen, jeg bliver bedt om at
oplyse hvilket kreditkort, jeg ønsker at benytte, visa, mastercard,
american express mm.

Kan man ikke bestille per efterkrav, selvom man skal have sendt til
dk? hvis man kan, hvad skal man da gøre?

Ps: skulle nok have været lidt mere opmærksom i tysktimerne!!!
--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 13-01-03 22:39

Kim Lundgaard <streetfigther@K8A6Tmail.dk> (slet K8A6T) lagde en arm i

> Kan man ikke bestille per efterkrav, selvom man skal have sendt til
> dk? hvis man kan, hvad skal man da gøre?

Nu ved jeg ikke om det er fordi du er nervøs for at bruge dit visakort på
nettet, eller du ikke har et. Men inden du bestiller noget per efterkrav,
så skal du vide at PostDK opkræver 100,- eller er det kr 150,- for
udenlandske efterkrav. Så det visa du betaler for i banken, er tjent ind
med det samme!!

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 13-01-03 22:54

>Nu ved jeg ikke om det er fordi du
> [...]

Det er fordi jeg IKKE har visa, kun onkel Dan!!!
Jeg synes bare det ser ud som om at efterkrav kun
er i tyskerland og østrig, det kan lade sig gøre!
Men igen er mit rastepladstysk heller ikke for godt
Begrænser sig til: ein bier vom vass, und ein karry
wuerst mit das ganzen eller noget i den stil

--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : per

Dato : 14-01-03 08:46

Hej Kim

Nej du kan ikke betale pr. efterkrav, jeg har forespurgt hos Louis og fået
samme forklaring som en anden giver her i gruppen. Det er for dyrt for dig
og for besværligt for firmaet.

Så kender du ikke en der har visa og som stoler på du betaler hvis
vedkommende "LÆGGER UD"

Hilsen
Per og Nille

"Kim Lundgaard (slet K8A6T)" <streetfigther@K8A6Tmail.dk> skrev i en
meddelelse news:10424873620.267110896616163@dtext.news.tele.dk...

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 14-01-03 10:04

>Hej Kim

> [...]

Jeg takker rune og per for svarene

Så må jeg heller få mig det visakort, så
jeg kan få handlet ind til banditten!!!

mvh.
Kim...
(Bandit600)
http://www.streetfigther.dk

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-01-03 17:19

Hej

Jeg har lige fået varer fra Louis for første gang. Leveringstid 3 dage.
Betalt med Visa-kort. Ingen problemer.

Kim Olsen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-01-03 18:18

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lige fået varer fra Louis for første gang. Leveringstid 3 dage.
> Betalt med Visa-kort. Ingen problemer.
>
> Kim Olsen
Nej det går som regel smærtefrit ! : )
Men der er undtagelser..

Fik en lås og et par handsker i julegave dernede fra (købt i en andens navn
= andet kunde nr). Jeg sendte det retur, med en forklaring på, at det er
købt i en andens navn, men jeg ønskede at bytte til noget andet, og de
skulle så bare tage pengene fra mig kort, som de enten kunne finde på kunde
nr xx eller ringe til mig! Efter 2 uger ringer jeg. De ville ringe tilbage,
men der sker intet . Næste dag modtager jeg en mail, om at de har modtaget
et par bremseklodser, og en batterioverløbstank, og de ville sende et par
handsker og en lås.. WHAT tænker man så.. - Nu rabler det da !
Så jeg brugte dagen efter 30 min i telefonen på at forklarer dem hvordan og
hvorledes. Det var Torsdag, og jeg sidder bare og venter på den pakke dukker
op!!!

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : wheeler

Dato : 14-01-03 19:54

> [...]

> Hej NG!
>
> jeg sidder og prøver på at bestille nogle klargørings artikler fra
> Louis.de oliefilter, olie, kædespray osv.

Accepterer de virkelig at sende motorolie til dig?

Jeg bad Bruno i DE om at sende 5 liter 2T-olie, men fik besked om, at det
kunne de ikke (der var ingen forklaring på hvorfor, måske pga.
transport-ricisi? eller EU-aftale mellem DE og DK?).

Sidst jeg tjekkede Told&Skats hjemmeside, stod der iøvrigt noget om, at man
ikke bare uden videre via postordre kan bestille olie i andre EU-lande uden
at svare dansk afgift (mineralolie afgift). Hvis man i givet fald så valgte
at følge spillereglerne vil fortjenesten bliv ædt op til flere gange af
forsendelsesomkostninger

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-01-03 22:00

Nu er Sverige godt nok ikke EU land, men jeg har indtil Biltema åbnede i
Danmark, ofte købt 2T olie på postordre fra Sverige uden problemer.

Kim Olsen

Fra : SLP/JM

Dato : 14-01-03 22:10

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev
> Nu er Sverige godt nok ikke EU land,

Jo, Sverige blev medlem af EU i 1995

Hvorfor du så ikke har haft problemer med at købe olie derfra, skal jeg ikke
gøre mig klog på.

--
Susanne

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 15-01-03 09:24

>Accepterer de virkelig at sende
>motorolie til dig?

Nu fik jeg aldrig bestilt noget motorolie,
da jeg gik istå med det visakort jeg ikke
har! (Har bestilt et) Jeg kan ikke huske hvem
herfra der skrev: at Louis`s discount mærke
Delo 10/50 er det samme som Castrol 10/50! Men
er egentligt derfor, jeg bestiller fra tyskland!
25 euro imod den lokale forhandlers pris på 400!
(for 4 liter)

> [...]
>afgift). Hvis man i givet fald så valgte
>at følge spillereglerne vil
>fortjenesten bliv ædt op til flere gange af

Jeg skal desuden have kædespray(teflon), K&N filter,
bremseklodser mm..
--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : Nels Wolf

Dato : 15-01-03 20:29

"Kim Lundgaard (slet 2QBHW)" <streetfigther@2QBHWmail.dk> skrev i en meddelelse news:10426190910.284812203338824@dtext.news.tele.dk...
> [...]
Jeg har bestilt- og modtaget- Castrol olie i dunke flere gange fra Louis uden problemer. Billigt og hurtigt.

Nels Wolf

Fra : Armand

Dato : 03-02-03 17:35

Nels Wolf <nelsolewolf@hotmail.com> skrev i en

> Jeg har bestilt- og modtaget- Castrol olie i dunke flere gange fra
Louis
> uden problemer. Billigt og hurtigt.

Og jeg har netop idag modtaget en blandet forsendelse incl. 4l
(halvsynt. 10/40 á: 75kr/dunk), uden nogen tillæg eller
indskærpninger!!!

--
Armand.