oziexplorer m. fyn Rundt
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 13-01-03 08:56

Hej.

Jeg har lige fået mig en lille handheld pc der kører Windows CE, så jeg har
downloadet OziExplorer for WinCE - Sejt......

Med OziExplorer for PC og det tyske rundt om Fyn søkort i cdromdrevet har
jeg lavet et komplet sæt søkort til OziExplorer PC og CE, hele herligheden
fylder ca. 43 Mb. (og køres uden cdrom)

Det er en lækker lille WinCE-sag (HP Jornada 720) med 640*240 vga-skærm på,
så en ganske fornuftig kortplotter sammen med min GPS.

/HHA

Fra : glenn007

Dato : 13-01-03 13:52

findes der ogsdå et tysk kort til sjælland rundt til oziexplorer ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming

Dato : 13-01-03 16:43

Ja du skal bare købe serie 1, 2 og 3.
Se dette link:
http://www.nautical-publications.com/nautical/container_flash_en.html
Du får både papirkort og CD'er. serierne koster fra 540 for serie 1 og 2.
Serie 3 koster 370. Priser set hos Masnedø; men de kan fåes mange andre
steder.
Hilsen
Flemming

Fra : dykkern

Dato : 17-01-03 00:03

Har du lyst til å bytte mot Norge? (kopi)

Jan