Ny Moto Guzzi side!
Fra : Jens Lyck

Dato : 11-01-03 11:23

Jeg tillader mig at gøre opmærksom på min nye side med information om Moto
Guzzi.

http://hjem.get2net.dk/guzzi/

Den omhandler primært Le Mans modellerne, men der er også mange ting der
berører de andre store Guzzi'er.

Kik ind hvis du har interesse i den slags MC'er.

--

@
_[]-=\*

MVH
Jens Lyck Hansen
Moto Guzzi Le Mans II
Greeves Wessex

Fra : Hekto

Dato : 11-01-03 13:06

In article <kgST9.15$O07.204@news.get2net.dk>, jenslh@get2net.dk
says...
> [...]
> berører de andre store Guzzi'er.
>
> Kik ind hvis du har interesse i den slags MC'er.

HOOOOLD DA OP!!! Flot ... Flot!
Klap! Klap! Klap! Klap! Man kan jo næsten blive smittet!

Synd der ikke findes en tilsvarende side med 'small block'!
Den danske Guzzu klubs hjemmeside er meget lidt informativ.

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 11-01-03 15:11

> Jeg tillader mig at gøre opmærksom på min nye side med information om Moto
> Guzzi.
>
> http://hjem.get2net.dk/guzzi/

Rigtigt flot og meget informativt.
Mange roser herfra, selv om det mest handler om den "forkerte" sidegren af
lækre Guzzier
Jeg har straks lagt linket ind på mine favorites.

Er du medlem af Guzzi-klubben? Den officielle klub-side kunne sandelig godt
trænge til en opstrammer, så jeg vil tro, at det ville være populært, hvis
du ville bidrage.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-01-03 18:36

Poul Tyrrell wrote:
> Rigtigt flot og meget informativt.
> Mange roser herfra, selv om det mest handler om den "forkerte" sidegren af
> lækre Guzzier

Det er jo som man ser det ... jeg har godt nok en svaghed for især de
sene udgaver af LeMan, V11 Sport, de ser ubehageligt rå ud.. og skulle køre ca.
lige så godt som de ser ud.. og så kan man vel ikke kræve meget mere? :)

mvh Hans, der nu nok aldrig får taget sig sammen til at anskaffe en Guzzi..
(Ikke før om længe ihvertfald)

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : carlsen

Dato : 11-01-03 19:04

Det er en flot side Jens og din Guzze er noget helt specielt.
Men har du kørt på en standard Guzze nogensinde, for din er jo revideret ret
meget ?

Mvh.
Carlsen
Der må nøjes med en Kawa750.......

Fra : Jens Lyck

Dato : 12-01-03 00:10

Tak for roserne,

Ja, jeg har kørt på et antal standard Guzzier, og de er bestemt ikke ringe -
men jeg kan ikke lade være med at lave om på tingene og mener at jeg kan
mærke forskel.

Om jeg har "brug" for de ekstra kræfter ?..... Nej, men det er skægt for mig
at mestre teknikken og kende min cykel til bunds - det giver også en større
selvsikkerhed når der sker noget uventet med mekanikken.
--

@
_[]-=\*

MVH
Jens Lyck Hansen

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 12-01-03 20:17

Hej
jeg må slutte mig til jer andre !!! det er gennem ført !!!

Kanon flot

Mvh Søren