forsikringstilbud fra FAIR
Fra : Kim Olsen

Dato : 08-01-03 18:00

Hej folkens

Jeg har for længe siden (3 måneder) fået et godt tilbud fra FAIR.
Jeg har ikke tidligere haft motorcykel, men bonustrin 6 kunne da sagtens
overføres fra bilen. (Det har jeg heldigvis på tryk).

Pris incl. vinterkørsel, og ansvar og tyveridækning helårligt kr. 868,-.
(Det har jeg heldigvis også skriftligt)

Idag kom opkrævningen lydende kr. 1998,- dog uden vinterdækning!

Der var følgende kommentar:

>På baggrund af de oplysninger vi havde da vi >beregnede tilbud til dig
havde vi placeret dig på >bonustrin 6, svarende til 6 års skadefri kørsel.

>Fra tidligere selskab har vi nu modtaget besked >om, at du har 0 års
skadefri kørsel.
>Det betyder at vi ændrer bonustrin til 0 osv osv..

Tidligere selskab !!!??? - Jeg er nybegynder på motorcykel I aber !!!
hvilket er både skrevet og sagt i forbindelse med tilbuddet...

Jeg spørg' bare: Prøver de bevidst at snyde folk, eller er de bare for
dumme...

Jeg sidder lige nu og venter på en tilbageringning, men jeg vil jo allerede
nu gætte på at ham der har lavet tilbuddet ikke er ansat mere.....og i
øvrigt var sindsyg i gerningsøjeblikket ......

Har I været ude for noget lignende ?

Jeg er egentlig ikke bare for at jeg hænger på noget, men hvor er det træls
at skal slås med dem..

Hilsen

Kim Olsen
CZ 180 - 1998

Fra : John Jensen

Dato : 08-01-03 18:45

Hej Kim,

Du skriver det er 3 måneder siden du fik tilbuddet fra Fair, hvis jeg ikke
husker helt galt så står der også i tilbuddet at det er gældende
til:.......jeg mener 14 dage
efter du har modtaget det.!

Jeg er selv kunde hos FAIR, og sidst jeg undersøgte priser var der ikke
andre der kunne matche deres tilbud
(hus,indbo,bil,MC.)

/ John

Fra : Kim Olsen

Dato : 08-01-03 19:26

Hej igen

Jeg har skam også accepteret tilbuddet inden for de 14 dage. De tre måneder
er gået sådan 2 måned at vente på forsikringsbevis. 1 måned efter
indregistrering indtil opkrævning/policen kom.

Men der er jo heller ikke det de klager over

Men du har ret de er billige. Jeg har også min bilforsikring der.

Hilsen
Kim Olsen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-01-03 22:05

Jeg har ikke hørt at det skulle være et problem at få overført ancinitet fra
bil til MC i nogen selskaber, hverken store eller små. Det gjorde jeg selv
og senere min kæreste, og flere jeg kender, helt uden forhandling, det var
en selvfølge......... Men måske ikke hos Fair ???!!!

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Thomas

Dato : 08-01-03 22:37

Et lille sidespring!

Kan anciniteten gå den modsatte vej, fra mc til bil?

Mvh

Thomas
XS400 Seca

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-01-03 23:19

Jeg kan ikke forestille mig andet.

Fra : wheeler

Dato : 09-01-03 00:01

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hi Henrik

Var lige inde og lure på jeres klub-side...jeg kan ikke li' animationen
nederst på siten ;-(

Som garvet TDR-rytter kunne noget sådant aldrig forekomme

Hilsen
Wheeler
TDR 125R
RD 350 Ypvs
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-01-03 10:43

LOL. Vi syntes blot den var meget sjov, men det kan selvfølge ikke forkomme
for nogen af os i klubben

Fra : Jonas Holt

Dato : 09-01-03 00:08

> Kan anciniteten gå den modsatte vej, fra mc til bil?

Den kunne hos top, men flere andre selskaber jeg ringede rundt til nægtede pure at udføre krumspringet...

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-01-03 22:47

"Thomas" <thomas@ikkeInteresseret.nix> writes:

> Kan anciniteten gå den modsatte vej, fra mc til bil?

Ja, det kan det i hvert fald hos mit forsikringsselskab.

--
Jacob - www.bunk.cc
Cache miss - please take better aim next time