MC-messe
Fra : Klaus Krabbe

Dato : 06-01-03 22:42

Hej
Jeg har hørt, at der skulle være en mc-messe lige om hjørnet i enten
Göteborg eller Malmö, men kan ikke finde oplysninger om nogen messe nogen
steder. Ved nogen her i gruppen noget?? På forhånd tak.
Med venlig hilsen
- Klaus Krabbe
1973 Norton 750 Commando
1983 XT 600 i kasser

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 06-01-03 22:58

"Klaus Krabbe" <k.krabbe@idg.dk> wrote in message
> [...]
> Göteborg eller Malmö, men kan ikke finde oplysninger om nogen messe nogen
> steder. Ved nogen her i gruppen noget?? På forhånd tak.

den her du tænker på?

http://www.motorcykleribella.dk/

Mikkel

Fra : Jonas Holt

Dato : 06-01-03 23:44

> den her du tænker på?
> http://www.motorcykleribella.dk/

Ja, stedet minder godt nok om Sverige

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-01-03 23:04

> [...]
> Göteborg eller Malmö, men kan ikke finde oplysninger om nogen messe nogen
> steder. Ved nogen her i gruppen noget?? På forhånd tak.
Jup....

http://www.swefair.se/2hjul/

Thore

Fra : Jens B. R.

Dato : 07-01-03 08:20

Må desværre skuffe alle dem som tror det er i Herning. Messen er
heldigvis -for mig flyttet til Bellacenteret så jeg i stedet for
en tur på 280 km kan nøjes med en på 15 km.

se i øvrigt her for yderlige info

http://www.motorcykleribella.dk/

Jens

Fra : Erik

Dato : 08-01-03 23:00

Jens B. R. wrote:
> Må desværre skuffe alle dem som tror det er i Herning. Messen er
> heldigvis -for mig flyttet til Bellacenteret så jeg i stedet for
> en tur på 280 km kan nøjes med en på 15 km.

Egoist

Jeg gider ikke køre til Sver....øh Sjælland for at tage på mc-messe.

mvh
Erik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-03 02:38

Erik wrote:
> Egoist
> Jeg gider ikke køre til Sver....øh Sjælland for at tage på mc-messe.

Det er bedst, at det er i Bella
Så kan jeg nemlig også komme med :)

mvh Hans, i skal da bruge http://dfm.nathue.dk! :)

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Benz...

Dato : 08-01-03 09:13

> [...]
> Göteborg eller Malmö, men kan ikke finde oplysninger om nogen messe nogen
> steder. Ved nogen her i gruppen noget?? På forhånd tak.

Der er jo også denne
http://www.mchuset.se/

Benz...