Stadig en dansker i Dakar-ræset
Fra : Søren Lindholt

Dato : 06-01-03 19:12

Ja, jeg taler jo ikke om den uheldige Ivan der mistede en alvorlig skrald
penge på en ustabil Volvo stationcar, men om Marc Dullum, der kører på en
KTM660 med startnr. 037
Følg med på http://www.dakar.com/2003/us/

Og der er jo også stadig Lundmark, 016 og nordmanden Ullevalseter 014, begge
med fine hjemmesider med daglige rapporter fra ørkenen...
www.pgdakar.com og http://www.ullevalseter-racing.com

--
Søren
motortosse.dk
Enigma i god stand købes. Fuld diskretion en selvfølge

Fra : Per Svein Moland

Dato : 06-01-03 19:15

Søren Lindholt wrote:
> [...]
>
> Og der er jo også stadig Lundmark, 016 og nordmanden Ullevalseter
> 014, begge med fine hjemmesider med daglige rapporter fra ørkenen...

Ullevålseter ruler! Bare vent og se

--
\ Per Svein Moland
__ o)\\ Vestnes MC Klubb