att : Motortosserne og andre tossede
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-01-03 23:48

Tjah.. Har er måske noget i skal have med i skoven?
http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/pics/giant04.jpg
http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/pics/giant03.jpg
http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/pics/giant02.jpg
http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/pics/giant07.jpg

Info jeg kunne finde om den :
Built by a Swedish dude Big Toe is powered by a 1975 Vintage Type E Jaguar
SOHC 2 valve 60 degree 300HP 5.3L 12cylinder engine. Intake comes from 45mm
twin choke Weber carburetors and a custom stainless muffler system handles
the exhaust. It weighs in at a hefty 1645kg. 2.3 meters in height and 5
meters long.....

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-01-03 23:53

Thomas Buus Andersen wrote:

> Tjah.. Har er måske noget i skal have med i skoven?
> ...It weighs in at a hefty 1645kg. 2.3 meters in height
> and 5 meters long.....

Men helt ærligt, støttehjul?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 ___________________________________________________

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-01-03 00:08

Jes Vestervang wrote:
> Men helt ærligt, støttehjul?

Ja, det er da godt nok lidt bøsset

mvh Hans, der måske hellere ville se den motor i en bil.

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : bo-gsx-R

Dato : 04-01-03 00:34

> mvh Hans, der måske hellere ville se den motor i en bil.

eller i en trike

bo-gsxR

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-01-03 00:37

bo-gsx-R wrote:
> eller i en trike

Nu er jeg ikke så meget til trikes..

Men måske i en sidevogns-mc ? :)

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-01-03 09:25

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> writes:

> Men helt ærligt, støttehjul?

*LOL* Lige min tanke.
Og der er jo altid KX500...

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-01-03 13:09

Ja og så endda hydraliske. Det kan vist også fåes til goldwings så man
nemmre kan bakke uden at skulle have føderne ned....

Men det kræver med garanti nogle lange (og stærke) ben at holde den uden
støttehjulene.

/A

Fra : Dk.Dude

Dato : 05-01-03 03:09

Sikke noget "knald" at bruge penge på at bygge, jeg ville ikke ha' den
stående om så jeg fik den gratis.

Ja jeg er mest til sports mc'r :0)

Mvh. Kim

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 05-01-03 15:28

Mon den kan køre på baghjul?
Og har den servostyring? - ny trend på mc'er..

/Kristoffer