Primustræf
Fra : Anneli

Dato : 03-01-03 23:17

Hej gruppe!

Efter lang tids fravær kigger jeg lige forbi med et spørgsmål:
Hvornår er det nu lige der er primustræf i Norge? Hvor ligger det mere
præcist, og er der nogen fra gruppen, der skal derop?

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0) + Jawa mv.

Fra : Michael [2760]

Dato : 04-01-03 00:03

Prøv at kikke her...
http://www.hoved.net/~mif/kalender.htm

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 04-01-03 12:11

Ifølge min egen bog "Motorcyklister - fra Johannes V. Jensen til
Biker-Jens" - skulle lige slå op! - der udkom i efteråret, taler vi om
sidste weekend i februar. Arrangør er Norsk Primus Union.

Udover kapitlet om Gunnar Skrydstrup i "Motorcyklister", er der en del om
den bundfrosne begivenhed i Touring Nyt 2/93.

Mange hilsener, John de Summer-Brason