Tysk-Dansk Oversættelse
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 27-12-02 15:59

Hej NG

Der har været mange indlæg, angående oversættelse at tysk tekst til dansk,
og det er nok bedst at tyskerne bliver ved med at skrive på deres modersmål,
og os der kan tysk oversætter for dem der pjækkede fra faget i skolen.
Se understående link.

http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/z_diverse/mc_udst_flensborg_2003.htm

Godt nytår.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 27-12-02 17:01

D@n Dethlefsen wrote:
> [...]
> deres modersmål, og os der kan tysk oversætter for dem der pjækkede
> fra faget i skolen. Se understående link.

Jeg er nu meget spændt på hvordan "modefisning"en kommer til at spænde
af....

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77 + Aprilia Sonic '99 <-- vintermøvert)

Fra : Søren Lindholt

Dato : 28-12-02 01:14

"D@n Dethlefsen" <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
modersmål,
> og os der kan tysk oversætter for dem der pjækkede fra faget i skolen.

Ja det er helt på højde med det der "OPROP" der kom en gang for små 63 år
siden...
mere norsk end dansk...

mvh
Søren
Motortosse.dk
"dont mention the war"

Fra : MZ_Jesper

Dato : 31-12-02 01:29

Tjae - det ser godt nok lidt hjemmelavet ud Men vi kære Danskere har nok
ik' så meget at lade dem høre ! Er der slet ik' nogen der lægger mærke til
skiltningen på 'tysk' i sommerlandet.......

Mvh Jesper

Fra : armand

Dato : 31-12-02 03:34

MZ_Jesper <jesper@jesperkryger.dk> skrev i en
> [...]
> ik' så meget at lade dem høre ! Er der slet ik' nogen der lægger mærke til
> skiltningen på 'tysk' i sommerlandet.......

For ikke at tale om den danske i ethvert supermarked

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-12-02 15:39

armand wrote:

> nok

Hov! Se hvad din newsreader gør ved quotingen! Se en løsning på
<http://jump.to/oe-quotefix>!

> For ikke at tale om den danske i ethvert supermarked

Hvilket minder mig om <http://www.cigarfar.dk/gourm.htm> hvor der er et
hav af sjove stavninger fra diverse 'danske' restaurationsbrochurer
Sidst den var oppe her i ng'en, var der vist en hel del der fik alvorligt
åndedrætsbesvær - jeg selv inklusive

--
mvh Jes Vestervang - der fremover vil promovere jump.to/oe-quotefix vildt,
da quotingen jo tit ødelægges totalt af oe's ombrydning.

Fra : armand

Dato : 01-01-03 14:39

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> armand wrote:
> >

> Hov! Se hvad din newsreader gør ved quotingen! Se en løsning på
> <http://jump.to/oe-quotefix>!

Hvilket jeg afgjort agter at gøre, når mit eget hardware atter kommer
igang.
Jeg opererer fra lånt bærbar hvorpå jeg ikke finder det høfligt at
downloade nogetsomhelst (bl.a. sukker næsten alle hjemmesider, der besøges,
efter en Flash-installation!).

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-01-03 18:42

armand wrote:

> [...]
> Jeg opererer fra lånt bærbar hvorpå jeg ikke finder det høfligt at
> downloade nogetsomhelst (bl.a. sukker næsten alle hjemmesider, der

Det lyder da meget fornuftigt Læg mærke til min ny signatur forresten

--
mvh Jes Vestervang | Bruger du OE? Så se hvordan du får den at ombryde
FZS600 | citeringen fejlfrit på <http://jump.to/quotefix>