Pris på skadet vfr fra 86
Fra : Arno Birch

Dato : 23-12-02 19:00

Hrj NG
Hvor meget kan en VFR fra 1986 være verd?
Bagdelen er ok med fronten er skadet motoren har gået 54000km og er ok
Det hele er ok fornær stel, forgaffel, tank og instrumentbræt.

--

Mvh Arno
Home page go.to/firemann

Fra : armand

Dato : 23-12-02 19:18

Arno Birch <arno@oncable.dk> skrev i en
> Hrj NG
> Hvor meget kan en VFR fra 1986 være verd?
> Bagdelen er ok med fronten er skadet motoren har gået 54000km og er ok
> Det hele er ok fornær stel, forgaffel, tank og instrumentbræt.

Stelskaden gør regnestykket svært
En sådan skade skal som hovedregel ikke koste mere end at der er penge til
at købe en hel tilsvarende model i Tyskland til at bygge over på
DK-modellen - Og så tillige holde en gevinst på nogle tusinde eller flere
hjemme for arbejdet med det. Men er stellet skadet, skal man yderligere
trække udgiften til dét fra!

Med et stelskifte (skal være et reservedels-stel!) kommer T&S ind i
billedet, og så er jeg i tvivl om hvor meget der tillades én at udskifte fra
en ophugget model, så skaden skal ikke være for omfattende udover stellet,
førend at men nærmer sig sådant et punkt :-/

Regn selv på'ed; men jeg tror at hvis den skal koste mere end 10.000,- er
det sikkert billigere og mindre besværligt at indregistrere den man
alligevel hentede i Tyskland :-/

--
Armand.