Køreteknik
Fra : Henrik Olsen

Dato : 20-12-02 17:47

Er stødt på http://www.mctournord.dk/ridingtips.php, hvor der er en række
spændende punkter om køreteknik. Opsætningen fungerer ikke helt, men
indeholdet er interessant.

Er der andre der kan anbefale lignende sider?

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-12-02 18:19

Henrik Olsen <ho_maps@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> indeholdet er interessant.
>
> Er der andre der kan anbefale lignende sider?

I vejsiderne bliver man en del klogere
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Bjørn S

Dato : 21-12-02 14:55

> I vejsiderne bliver man en del klogere

Du mener når man ligger der i grøften og kigger op på skarp sving skiltet ??
)

http://www.duc.org/riding_skills_quickie_quiz_1.htm - her står lidt mere,
men har ikke lest om det måske er noget af det samme som den første link.

/Bjørn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-12-02 16:08

Bjørn S wrote:
> Du mener når man ligger der i grøften og kigger op på skarp sving skiltet ??
> )

Eller det med 'Løse sten'

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-12-02 16:44

> I vejsiderne bliver man en del klogere

Måske, men hvis man ikke ved hvad man skal gå efter, så kan man jo heller
ikke øve det. Jeg tror det er fint at læse om køreteknik først, og når
teorien er på plads, så kan man så køre ud og prøve om man kan overføre det
til praksis og lære det.

Sidste del er absolut også vigtig.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Hekto

Dato : 21-12-02 17:54

In article <au226r$pu9$1@news.cybercity.dk>, mosREMOVE@laxity.dk
says...
> [...]
> teorien er på plads, så kan man så køre ud og prøve om man kan overføre det

Kan anbefale f.eks. 'Mestersvinger-kursus'!

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 21-12-02 18:05

"Henrik Olsen" <ho_maps@hotmail.com> writes:

> Er stødt på http://www.mctournord.dk/ridingtips.php, hvor der er en række
> spændende punkter om køreteknik. Opsætningen fungerer ikke helt, men
> indeholdet er interessant.
Tak for det, jeg gør lige noget ved det lay-out.

/Uffe Koch
MC Tour Nord - Webmaster