test
Fra : Freddy Lang

Dato : 19-12-02 16:32

Jep, som overskriften siger, så er det en test.... jeg har tre replies til
at ligge fra i aftes, som bare ikke kan komme igennem... så nu prøver jeg
lige, om jeg kan poste en ny tråd. Beklager, at jeg er nødt til at bruge NG
til det.

Mvh
Freddy

Fra : [9xxx] Vejlby

Dato : 19-12-02 17:16

[klip]
Beklager, at jeg er nødt til at bruge NG
> til det.
[klap]

.... det er tilladt at benytte dk.test

men lad os nu ikke tærske langhalm på det.

Glædelig Jul til alle

/Jakob

Fra : Ole Mogensen

Dato : 20-12-02 09:05

"[9xxx] Vejlby" wrote:

> ... det er tilladt at benytte dk.test
>
> men lad os nu ikke tærske langhalm på det.
>
> Glædelig Jul til alle
>
> /Jakob

Det kan jo tænkes at Freddy har problemer med at sende til _denne_
gruppe ,
det har jeg været ude for i andre grupper , så hjælper det sgutte at
sende til
test gruppen :-Þ .

Go (h)jul

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 20-12-02 15:32

> [...]
> gruppe ,
> det har jeg været ude for i andre grupper , så hjælper det sgutte at

Jeg kendte desværre ikke til dk.test på daværende tidspunkt ( i går
eftermiddags), ellers kunne jeg godt have brugt den. Men pudsigt nok var
det, som om det, at jeg startede en ny tråd, lige gjorde det, der skulle
til.... da den post (test) røg igennem (med det samme), smuttede alle mine
reply's lige efter. Så tråden har måske ikke været helt spildt. Nu virker
skidtet i hvert fald igen.

Mvh
Freddy

P.S. Og da også lige en glædelig jul til jer.

Fra : armand

Dato : 20-12-02 19:33

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> lige, om jeg kan poste en ny tråd. Beklager, at jeg er nødt til at bruge

Kan det hænde at der er den forskel på de besvarede indlæg at de alle har
det danske "sv:" foran subj.?
Prøv at manuelt at rette til det engelske:"Re:" og se om de ikke kommer
igennem :-/

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-12-02 18:30

armand wrote:

> Prøv at manuelt at rette til det engelske:"Re:" og se om de ikke kommer
> igennem :-/

Det er nu ikke engang specielt engelsk, da det står for 'respons'... Det
var der bare nogle tåber i et større softwarehus der ikke vidste :-/

--
mvh Jes Vestervang
FZS600