Allan Wisborg <fjerndetteaw@teamuniuqe.dk> skrev i en
news:ato845$7h5$1@news.cybercity.dk...
> > Jeg kan muligvis lave en god byttehandel med en XJ600N, men jeg vil
> > egentlig hellere have en diversion. Er der nogen der har erfaring med at
> > eftermontere en diversion-kåbe (original form) på en N-model?
> > For kåben er vel den eneste forskel på de to modeller?
>
> "Kåben" er muligvis eneste forskel, men ...........
> Med kåben følger kåbestativ, ny forlygte, nye instrumenter, ny blinklys +
> diverse.
- - - - - - endsamt spejle og et lavere styr!
> Så er der selvfølgelig den afgiftsmæssige identitet, som du måske mister,
> men det er jo en anden snak.
Hvis ikke at det er det du mener, så vinder man heller ikke samme
salgsmæssige identitet - D.v.s. at den ikke vil kunne sælges til samme pris
som en tilsvarende der er født med monteret kåbe
Regnestykket vil altså i den sidste ende blive:
Det er dyrere at bygge den om til en kåbe-model, end at købe en tilsvarende
der er fabriksudstyret med kåbe, og samtidig vil man ikke kunne få så mange
penge for den ved videresalg!
Dårlig økonomi i dobbelt forstand :-|
--
Armand.