Så kom Reinhards 2003-priser på nettet
Fra : Carlo Iversen

Dato : 17-12-02 21:42

Var lige inde for at checke - og jo - priserne for Suzuki er kommet.

Linket er www.c-reinhardt.dk/index.htm

Hilsen
Carlo

Fra : Freddy Lang

Dato : 17-12-02 21:44

"Carlo Iversen" <cai@get2net.dk> wrote in message
> Var lige inde for at checke - og jo - priserne for Suzuki er kommet.
>
> Linket er www.c-reinhardt.dk/index.htm
>
> Hilsen
> Carlo

145 K for den nye SV1000S... det var da egentlig ikke så slemt...

Fra : Nels Wolf

Dato : 17-12-02 21:46

"Carlo Iversen" <cai@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:AULL9.2555$lV5.3576@news.get2net.dk...
> Var lige inde for at checke - og jo - priserne for Suzuki er kommet.
>
> Linket er www.c-reinhardt.dk/index.htm

Nemmerlig, har set dem. Bl.a. "SV1000SK3 Sølv, blå og kobber 144.995,-" Jubii! (så er der jo selvfølgeligt liige det om det er den droslede tyske version på 98hk eller den frie version på 115 eller 118 hk- det er lidt forskelligt hvad der angives i udenlandske blade)

Nels Wolf

Fra : bo-gsx-R

Dato : 17-12-02 22:07

> Linket er www.c-reinhardt.dk/index.htm

gsxR750 er faldet 20.000!!

bo-gsxR7½ '99

Fra : Freddy Lang

Dato : 17-12-02 23:12

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote in message news:ato3ft$64s$1@sunsite.dk...

> gsxR750 er faldet 20.000!!

Tjah.... hvis du kigger på modelbetegnelsen, vil du se at der står at det er
en K2'er.... det er, så vidt jeg ved, sidste års model...

Hvorfor der ikke er angivet prisen på en K3'er, ved jeg ikke... den bliver
måske ikke taget hjem i år?

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 18-12-02 01:55

Hvad betyder K2 K3 etc i modelbetegnelsen?
Kvartal? Men hvordan skal det forståes?

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 18-12-02 01:55

Fra : RacerNiels

Dato : 18-12-02 10:51

"Jan Bak Madsen" <jma@mobil.dk> wrote in message news:<atogra$j8q$1@news.cybercity.dk>...
> Hvad betyder K2 K3 etc i modelbetegnelsen?
> Kvartal? Men hvordan skal det forståes?

Nej, det er ikke kvartal. Før i tiden hed de R S T U V W osv alt efter
årgang, men nu er alfabetet rendt ud og så hedder de SK2 osv.
SK2 er en 2002-model og så må du selv gætte hvad en SK3 er, og hvad de
kommer til at hedde i 2004

Niels
SV650(W)

Fra : Freddy Lang

Dato : 18-12-02 15:44

"RacerNiels" <niellerboy@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> årgang, men nu er alfabetet rendt ud og så hedder de SK2 osv.
> SK2 er en 2002-model og så må du selv gætte hvad en SK3 er, og hvad de

Mnjarh.... det med S'et tror jeg vi skal glemme... du ser det på en SV'er,
hvis den har kåbe (Sport???). Men derudover har du ret. En W er en '99, en Y
er en 2000, en K1 er 2001, K2 er 2002, osv. osv.

Jeg ved forøvrigt ikke, om denne praksis kun gælder for Suzuki? Anyone?

Freddy

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 18-12-02 17:12

Mon ikke at K=kilo, såe K2=2002

/Henrik

Fra : 2mas Jensen

Dato : 18-12-02 17:43

Wed, 18 Dec 2002 17:12:18 +0100, skrev "Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk>
noget i retning af:

>Mon ikke at K=kilo, såe K2=2002

Øhhh....K = kilo = 1000....så K2 = 1002 ?
Det må være med et spand heste foran.....*he he he*
--
2mas Jensen
- So maybe I'm fat, but so is Santa Claus.....

Fra : Freddy Lang

Dato : 18-12-02 21:37

"2mas Jensen" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:g7910vs945pengh0tv5u1q367dp0bu77p7@4ax.com...
> Wed, 18 Dec 2002 17:12:18 +0100, skrev "Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk>
> noget i retning af:

> Øhhh....K = kilo = 1000....så K2 = 1002 ?
> Det må være med et spand heste foran.....*he he he*

God pointe... og en anden ting: Indenfor elektronik (eksempelvis) bruges
K'et godt nok som kilo-betegnelse, altså 1000, og det bruges også som en
form for komma-separator, således at en modstand på 4700 Ohm benævnes 4k7...
så K2 ville måske være 0,2 gange 1000, altså 200? Eller, for at forsøge sig
med det ovenstående eksempel (som så umiddelbart skulle være 2K2), hvilket
ville blive til 2200, og ikke 2002. Så ville den rette betegnelse være
2K002... men så er man oppe på endnu flere karakterer (5) end man startede
med (4), og hvor er så fidusen?

Freddy

Fra : Thomas Makro

Dato : 18-12-02 12:40

On Wed, 18 Dec 2002 01:54:34 +0100, "Jan Bak Madsen" <jma@mobil.dk>
wrote:

>Hvad betyder K2 K3 etc i modelbetegnelsen?
BMW wanna-be

--
M.v.h. Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F med varmehåndtag

Fra : bo-gsx-R

Dato : 18-12-02 23:57

> Tjah.... hvis du kigger på modelbetegnelsen, vil du se at der står at det
er
> en K2'er.... det er, så vidt jeg ved, sidste års model...
ja, men der kostede den også 210.000,-

> Hvorfor der ikke er angivet prisen på en K3'er, ved jeg > ikke...

fordi der ingen ændringer er lavet ( tror jeg ), og at fordi
der ikke er solgt ret mange 7½r'ere.
bo-gsxR