HONDA CB 400 N
Fra : HubbaBubba

Dato : 17-12-02 17:18

Hejsa

Jeg har læst at tanken påen Honda CB 400 N skulle være på 14 liter (med
reserve)

Men min er kun på 9 - eller jeg har aldrig kunnet fylde mere på end 9 liter

ER der noget galt med min tank??

mvh
Eskild

Fra : Asger Steffensen

Dato : 17-12-02 18:01

"HubbaBubba" <Maffe@moffe.sff> skrev i en meddelelse
> [...]
> reserve)
>
> Men min er kun på 9 - eller jeg har aldrig kunnet fylde mere på end 9

Har du prøvet at køre den tør før du tanker?

Asger
ZX-10

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 17-12-02 18:50

> liter

> Har du prøvet at køre den tør før du tanker?

Ja eller prøv at rette bulerne ud...
--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 17-12-02 20:12

Spøg til side er der ikke noget om at der er lavet nogle modeller med mindre
tank?

Fra : Grunnet

Dato : 17-12-02 22:44

HubbaBubba wrote:
> [...]
> (med reserve)
>
> Men min er kun på 9 - eller jeg har aldrig kunnet fylde mere på end 9

Hej Eskild, du får nok samme svar som sidste og forrige gang du stillede
samme spørgsmål

Her er en kort opsummering af svarene:

CB400N har standard et tankindhold på 14 l incl. reserve der er på godt 3
l, dvs. ved en normal opfyldning kort efter du har skiftet til reservetank
vil være på ca.10 l.

CM400T - der er shopperudgaven af CM400N - har dråbeformet tank med et
tankindhold på 9,6 l incl. reserve.

Noget kunne tyde på at der enten er monteret en tank fra en CM400T på din
cykel, eller at din tank har nogle gevaldige buler

Hilsen Steen
GL500 SilverWing '84
steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere, men Intet om MC)

---

Fra : Asger Steffensen

Dato : 17-12-02 22:46

"Grunnet" <steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk> skrev i en meddelelse

SNIP
> CM400T - der er shopperudgaven af CM400N -
Den man bruger når man er ude at handle?

Asger

Fra : Grunnet

Dato : 17-12-02 22:53

Asger Steffensen wrote: