Nye trial baner igen igen! :-)
Fra : Mads Stetter

Dato : 09-12-02 23:00

Fra : Ted

Dato : 10-12-02 08:14

Jamen - jamen jeg tror et nyt kult spil for NGérne er under opsejling. Men
det er da også kanon sjovt - og så kan det spilles i arbejdstiden (ind
imellem )

Bare ærgerligt at man ikke kan downloade hele spillet !!

God fornøjelse til alle. OG GOD JUL.

Mvh Ted

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-12-02 09:41

Ted <teddy@mail.net.dk> wrote in article
<at4473$n42$1@news.cybercity.dk>...
> Jamen - jamen jeg tror et nyt kult spil for NGérne er under opsejling.
Men
> det er da også kanon sjovt - og så kan det spilles i arbejdstiden (ind
> imellem )

Vi er ikke alene, rec.motorcycles.dirt er også med, det var der jeg så det
første gang...

Det er jo heller ikke til at vide om man kan købe/downloade spillet, da
siden er lidt svær at læse ))

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 10-12-02 17:17

Er det blær at fortælle at jeg lige har lavet en dobbelt forlæns salto med
fin landing

mvh Erland

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-12-02 12:43

> Er det blær at fortælle at jeg lige har lavet en dobbelt forlæns
> salto med fin landing

Tja, jeg har lige lavet en 4-dobbelt salto med fin landing. Det var dog
baglæns. De er lidt nemmere at lave.

Det ser også sjovt ud, når han kommer om på den anden side af styret. Han
hænger stadig i styret og fodhvilerne (med ryggen til styret), men man kan
stadig køre videre.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Rolsted

Dato : 28-12-02 23:38

Martin Sørensen wrote:
> Det ser også sjovt ud, når han kommer om på den anden side af styret.
> Han hænger stadig i styret og fodhvilerne (med ryggen til styret),
> men man kan stadig køre videre.

Apropos alt det Trial-halløj (jeg har ikke fået kigget på spillet endnu), er
der så nogen, som har prøvet det gamle spil Action Cross?

Spillet er vist en 5-6 år gammelt og er en form for motor cross el.l., hvor
man skal køre rundt på banen og lave nogle underlige halsbrækkende krumspring
for at komme rundt uden at støde hjelmen.

--
mvh. Claus Rolsted
Honda CX 500 Standard, 1983 og

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 10-12-02 17:47

så lykkedes det sku' at gennemføre fejlfrit- 0 point

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-02 17:58

Erland R. Nielsen wrote:
> så lykkedes det sku' at gennemføre fejlfrit- 0 point

Også her .. :) det er et herligt spil..

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-12-02 08:31

Hans Joergensen wrote:
> Også her .. :) det er et herligt spil..

Jeg er iøvrigt ikke den eneste i lejligheden der synes om spillet.
Se straks dette herlige billed der beviser at katte også synes om MC'er

http://shor.ter.dk/152853190

mvh Hans

Fra : Andrew

Dato : 10-12-02 19:14

Er der kun de 2 baner???

Mvh nders

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-12-02 23:19

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der kun de 2 baner???

Det forlyder at spillet kommer i udsalg i januar måned. Der er sikkert
masser af baner med.

Søren
Trialtosse

Fra : Søren Lindholt