Judgement Day?
Fra : Andrew

Dato : 08-12-02 13:36

Hej

Hvor finder jeg Judgement day?

Mvh Anders

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-12-02 13:43

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:asvebk$5ft$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Hvor finder jeg Judgement day?

Se tråden længere ned 'ftp til bikemovies'.

Mvh Thomas

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 08-12-02 18:49

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> lagde en arm i

> Hej
>
> Hvor finder jeg Judgement day?

I et overset T-kryds med 200 km/t....

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Kent Johansen[...REM~

Dato : 08-12-02 19:15

www.bike.se under filmar

mvh Kent

Fra : Andrew

Dato : 08-12-02 21:01

> www.bike.se under filmar

ikke traileren, det er filmen jeg leder efter !

Kan den købes nogen steder?

MVH Anders

Fra : Gundersen

Dato : 08-12-02 22:08
Fra : Peter Aagaard

Dato : 08-12-02 22:36

Det er det ikke, det er også kun demo'en...
Jeg kan heller ikke finde den fulde version nogle steder så...
andre bud ???

Mvh. Peter (CB750four F2)

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-12-02 22:51

> Det er det ikke, det er også kun demo'en...
> Jeg kan heller ikke finde den fulde version nogle steder så...
> andre bud ???

Du kan finde den hvis du bruger programmet Imesh. Et Napster ligende program
der kan hentes på www.imesh.com der er også Ghostrider der slår Judgementday
med flere hjullængder

Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://dfm.divvy.dk/?id=7

---

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-12-02 00:08

"Rune (Bandit600R)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dkBandit600R> skrev i en meddelelse

> Du kan finde den hvis du bruger programmet Imesh. Et Napster ligende
> [...]

Føj da for et et ulækkert program. Min explorer og outlook blev plastret til
med reklamer. Sikkert også fyldt med spyware....ud er det ihvertfald røget.

Mvh Thomas

Fra : Michael K. S.

Dato : 09-12-02 00:10

On Mon, 9 Dec 2002 00:07:59 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Føj da for et et ulækkert program. Min explorer og outlook blev plastret til
>med reklamer. Sikkert også fyldt med spyware....ud er det ihvertfald røget.

Så prøv :

ed2k://|file|Ghostrider.The.Final.Ride.mpg|815112788|e0b1adf832c4e724d267fd92d7e24e87|/

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-12-02 00:15

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Så prøv :

ed2k://|file|Ghostrider.The.Final.Ride.mpg|815112788|e0b1adf832c4e724d267fd9
2d7e24e87|/

Se det var et link der var til at forholde sig til (hvis man kender
emule/edk) tak for det :)

Mvh Thomas
*som håber han ikke bliver køresyg af at se filmen :)*

Fra : Peter Aagaard

Dato : 10-12-02 20:11

Hej Thomas !

Nu er det endelig lykkedes mig at få fat i ghostrider, men hvad i
alverden er det for et codec, jeg kan bare ikke se skidtet... øv
Den fylder 796008mb. og jeg har prøvet med divx3.11 og 2.0a og windows
media player... har du nogle forslag ?

Mvh. Peter

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 10-12-02 20:29

"Peter Aagaard" <peter@yougotit.dk> wrote

> Nu er det endelig lykkedes mig at få fat i ghostrider, men hvad i
> alverden er det for et codec,

http://www.elecard.com/ftp/pub/mpeg/decoder/EMpgDec20.zip

Rart at se han kører med 20% margin...

Steen

Fra : Peter Aagaard

Dato : 10-12-02 21:46

YES nu spiller det bare... takker mange gange....

Mvh. Peter

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-12-02 23:10

"Peter Aagaard" <peter@yougotit.dk> skrev i en meddelelse
> YES nu spiller det bare... takker mange gange....
>
> Mvh. Peter

Havde samme problem som Peter, men nu spiller det osse hos mig Mange
tak.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-12-02 09:37

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Havde samme problem som Peter, men nu spiller det osse hos mig Mange
> tak.

Det skyldes iøvrigt nok at det er et VCD-image eller noget i den stil..
Jeg kunne afspille den med PowerDVD.. Den går ret godt nok den Hayabus' dér :)

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk, skulle det aldrig blive sommer?
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 09-12-02 09:50

"> Føj da for et et ulækkert program. Min explorer og outlook blev plastret
til
> med reklamer. Sikkert også fyldt med spyware....ud er det ihvertfald
røget.

Ja man lige have Webwasher eller et andet program til at fjerne diverse, men
så er det også ok...

Fra : Gundersen

Dato : 09-12-02 00:09

Hejsa

Jeg har lige taget et klip fra Judement day!
http://www.scooterzone.dk/bandit.jpg

Er det ik dig Rune? eller din bandit? Det ligner meget!

> Rune
> http://bandit600.netfirms.com
> http://dfm.divvy.dk/?id=7

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 09-12-02 10:08

> Hejsa
>
> Jeg har lige taget et klip fra Judement day!
> http://www.scooterzone.dk/bandit.jpg
>
> Er det ik dig Rune? eller din bandit? Det ligner meget!

*LOL* ik helt, men en af mine kammy'er har lige købt et digital kamera der
kan optage 3 min's film med lyd, så det kan være der kommer lidt sjov til
foråret...

Venlig hilsen Rune

Fra : Michael K. S.

Dato : 09-12-02 00:07

On Sun, 8 Dec 2002 21:01:09 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>ikke traileren, det er filmen jeg leder efter !
>Kan den købes nogen steder?

Se'fø'li - det er jo derfor de har lavet den - ganske vist ikke
pengene værd hvis du spørger mig,men sådan er folk jo så
forskellige.Det er Barracuda films der står for Judgment Day,der sådan
set bare er en compilation af forskellige småfilms som div. grupper
fra hele verden har indsendt til dem.Der er et hav af steder hvor den
kan købes.Dette svenske sted har de fleste af disse tosse-film,såååå
hvis du ikke har andet at bruge penge på .

http://www.iceman.se/produktsidor/video_streetmc.asp

Fra : Andrew

Dato : 09-12-02 17:49

Men det ku være nogen havde filmen og ville sælge den til mig...?

Mvh Anders

---

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-12-02 17:53

> Men det ku være nogen havde filmen og ville sælge den til mig...?

Du kan få en .avi kopi af mig hvis du sender en frankeret kuvert til mig.
Men kvaliteten er imo ikke for god på den der edonkey version. Lyden er dog
fin.

Mvh Thomas

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-12-02 18:57

On Sun, 8 Dec 2002 13:35:50 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Hej
>
>Hvor finder jeg Judgement day?
>
>Mvh Anders

I have a ftp server running.
Address is 24.68.162.237
User name: abpms
Password: bike

May be busy. I'll let it run overnight.

Glen

Der fandt jeg den, men den er stor så jeg gad ikke.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind