Ghostrider the movie :-)
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 08-12-02 01:56

Har lige set denne FEDE film med en total psykopat der kører 68 km på 15 min
på en trafikeret motorvej i Sverige
Regn selv ud hvad hans gennemsnitshastighed er...

Er der ellers nogen her der er friske på lidt bytning af mc-film (ikke
små-klip), må i jo sige til (ingen moralske opkast her)...

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-12-02 15:26

> Har lige set denne FEDE film med en total psykopat der kører 68 km på 15
min
> på en trafikeret motorvej i Sverige
> Regn selv ud hvad hans gennemsnitshastighed er...

Ja, den er helt sikkert en af de fede!!!.... Judgement Day go home!
Hvad siger du i øvrigt til den Hayabusa Turbo med 417 Hk, han laver en
wheelie med, med 340 km/t på motorvejen !?!
Det er ikke noget, men skal prøve derhjemme! he he

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Bo-gsx-R

Dato : 09-12-02 00:55

> min
> Ja, den er helt sikkert en af de fede!!!.... Judgement Day go home!
> Hvad siger du i øvrigt til den Hayabusa Turbo med 417 Hk, han laver en
> wheelie med, med 340 km/t på motorvejen !?!

hvor findes disse?????
bo-gsxR

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 09-12-02 15:21

> hvor findes disse?????
> bo-gsxR
_________________________________

Motorcykler, eller film??
Filmene kan hentes nogle få steder på nettet - Direct Connect er ret godt
til at finde dem, men det er lidt svært i starten lige at lære at bruge det
ordentligt.

Jeg har faktisk en del af disse film... bl.a:

Jugdement Day
Las Vegas extreme I & II
Urban Assault
Ghostrider
+ nogle flere, jeg ikke lige kan huske navnet på.

....desværre har jeg en stofa internetforbindelse med MB-begrænsning, så dele
dem kan jeg ikke og min brænder er kaput, så det er også udelukket... mit
bedste råd er nok at hente dem over Direct Connect, hvis du har lidt
tålmodighed - med mindre du altså kender en, der ligger inde med dem?

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 09-12-02 15:29

On Mon, 9 Dec 2002 15:20:52 +0100, "Psycho Cowboy"
<chrijac@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bedste råd er nok at hente dem over Direct Connect, hvis du har lidt
>tålmodighed - med mindre du altså kender en, der ligger inde med dem?

Vær opmærkom på at Antipiratgruppen lurer på Direct Connect. (ligesom
de lurer på eDonkey og Kazaa)
Dette har selvfølgelig kun relevans, hvis I deler copyright beskyttet
materiale
--
Peder
Volvo V40