Beslag til bom/mast på en juniorbåd.
Fra : Niels Jørgen

Dato : 29-11-02 10:18

Hej NG
Desvære en der i nattent mulm og mørke, blevet afmonteret det beslag som
holder bommen til masten på min juniorbåd. Jeg ved ikke hvad beslaget
hedder, og om det er noget man kan få fat i.
Jeg kender en som kan lave ting og sager i messing, men da jeg ikke kan
huske hvordan det ser ud, er der måske nogle derude som har et
billede/tegnig af sådanne beslag.
Er der nogle her der kan hjælpe?

Hilsen Niels Jørgen

Fra : Claus og Susanne

Dato : 28-12-02 20:44

Jeg ved bare lige vise min foragelse mod sådanne tyve, det er for ringe