Ftp link til mc.movies.........
Fra : ZX-10

Dato : 29-11-02 05:13

Heyy rødder. Som lovet er der nu et link til div bike movies. Tager dog lidt
tid inden jeg får uppet alle de 22 Gb, så klap lige kebabben...:).
Ftp link :
80.63.195.34
dfm
dfm123
Kenneth ZX-10

Fra : Hekto

Dato : 29-11-02 06:55

In article <as6pem$era$1@sunsite.dk>, ktsdinglepjort@paradis.dk says...
> Heyy rødder. Som lovet er der nu et link til div bike movies. Tager dog lidt
> tid inden jeg får uppet alle de 22 Gb, så klap lige kebabben...:).
> [...]
Den accepterer tilsyneladende ikke anonym login?
--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : ZX-10

Dato : 29-11-02 07:07

Bruger : dfm
Pass : dfm123
Port 21

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-11-02 10:39

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Heyy rødder. Som lovet er der nu et link til div bike movies. Tager dog
lidt
> tid inden jeg får uppet alle de 22 Gb, så klap lige kebabben...:).

Jeg er inde nu. Hvornår regner du med at have uppet judgementday? Det er
grineren at du har "Jon" til at ligge under MP3 :)

Mvh Thomas

Fra : BoS

Dato : 29-11-02 14:07

> Det er grineren at du har "Jon" til at ligge under MP3 :)
>
> Mvh Thomas

Det er faktisk ret dumt, og kan blive ret dyrt, hvis APG (Anti Pirat
Gruppen) ser det. De kan beslaglægge maskinen, og finde ud af, hvor mange
der har downloadet "ulovligheder", og giver bøder herefter, plus hvad der nu
ellers ligger på maskinen...

Det er dyrt at have ulovlig musik på sin pc'er. Det er endnu dyrere at
videredistribuere det...

mvh Bo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-11-02 16:28

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
nu
> ellers ligger på maskinen...
>
> Det er dyrt at have ulovlig musik på sin pc'er. Det er endnu dyrere at

APG kan intet uden en dommerkendelse. Hvis du tænker på den nuværende sag
hvor APG har drysset bøder ud til folk der har sharet på edonkey og kazaa,
skal sagen for en domstol, medmindre de formastelige betaler, før der
træffes afgørelse. Forbrugerrådet og datatilsynet er for øjeblikket inde i
sagen, for at se om APG har overtrådt registerloven og krænkelse af
privatlivets fred.
Tidligere sager har været mod dissiderede pirater som tjente penge på at
videredistribuere musik, disse sager er langt mere klare end den verserende
sag.

Jeg ville også slette Jon fra den FTP, da APG normalt kun går efter danske
copyrights. Mens jeg ville være langt mere rolig hvad angår alle disse
MC-klips.

Til sidst vil jeg sige, at hvis man endelig er en der henter lidt musik i ny
og næ, og ikke gerne vil risikere at have APG på nakken, bør man bruge
shareprogramet emule. Her kan man ganske enkelt skjule de filer man share
således at de ikke kan lave disse screendumbs af hvad man har. Og så for
alle tilfældes skyld ikke bruge DK servere, men brasilianske, koreanske
eller tyrkiske. Tror ikke APG har meget at skulle ha sagt i Istanbul :))

Mvh Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-11-02 20:07

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alle tilfældes skyld ikke bruge DK servere, men brasilianske, koreanske
> eller tyrkiske. Tror ikke APG har meget at skulle ha sagt i Istanbul :))

Tror nu heller ikke at de kommer langt med et par screenshots i en retssag.
Alle og enhver kan (næsten) redigere et sådant billede, uden det kan ses.
Desuden - hvem siger at det er de eksakte numre der ligget bag filnavnene ?
De kan vel ikke bevise hvilke oplysninger der er i filerne, uden at have
efterset hvad der er på
computeren, hvilket de vist ikke har gjort i de nyeste sager !

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : BoS

Dato : 29-11-02 20:47

Hej Thomas og Thomas

Det er bare min opfattelse, at APG farer ret hårdt frem. Det er rigtigt, at
der skal en dommerkendelse til for at de må komme ind hos een, men den er
vel heller ikke så svær at få fat i, hvis de har beviser på, at man deler
copyright beskyttede filer med andre brugere på nettet.

mvh Bo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-11-02 21:09

"Thomas Buus Andersen" <t-buusREMOVE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efterset hvad der er på
> computeren, hvilket de vist ikke har gjort i de nyeste sager !

Helt enig. Især mht til hvad der ligger bag filnavnene. Mange ting som kan
hentes er ikke hvad de giver sig ud for at være.

Mvh Thomas

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-11-02 11:41

> [...]
> alle tilfældes skyld ikke bruge DK servere, men brasilianske, koreanske
> eller tyrkiske. Tror ikke APG har meget at skulle ha sagt i Istanbul :))

____________________________

Jeg ved godt dette egentlig ikke bør høre til her i gruppen, men alligevel :
Nu skal du nok også passe på ikke at gøre APG til en flok
børnehavepædagoger, for det er de ihvert fald ikke!... vi snakker om nogle
af Danmarks allerbedste advokater, og mon ikke de er rimelig inde i de ting
de laver?
Jeg har fulgt sagen ret tæt helt fra de første "julekort" blev sendt ud til
fildelerne, og har set flere uafhængige advokatfirmaers mening om APG's
metoder. Alle er de blevet enige om at APG i første omgang fuldt lovligt kan
kræve penge blot ud fra et screenshot og at det med meget store chancer vil
holde i en retsag.
Det har også været til debat om brugernes IP-adresse skal kunne veksles til
en bopælsadresse hos internetudbyderen... heller ikke her har de ifølge
uafhængige advokter foretaget sig nogen ulovligheder.
Mht. at de først skal have en dommerkendelse for at komme ind og tjekke
harddisken, så er det altså ikke noget du kan have nogensom helst anelse om,
før de står og banker på din dør... og du har slet ingen mulighed for at nå
at formatere sådan en harddisk, med disse gutter i hælene gennem huset!

Den bedste løsning på ikke at blive taget, er nok slet ikke at dele /
downloade (c)-materiale... ellers kan man jo vælge at tømme sin delte mappe
en gang imellem, så ikke hele biblioteket ligger der til fri afbenyttelse!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-11-02 12:18

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> børnehavepædagoger, for det er de ihvert fald ikke!... vi snakker om nogle
> af Danmarks allerbedste advokater, og mon ikke de er rimelig inde i de

Ikke i denne omgang imo.

> [...]
> en bopælsadresse hos internetudbyderen... heller ikke her har de ifølge
> uafhængige advokter foretaget sig nogen ulovligheder.

Det er der mange meninger om. Juristerne i forbrugerrådet mener ikke det er
lovligt hvad APG har gjort, og har bedt datatilsynet om en vurdering.
http://nyhederne.tv2.dk/index.php3?id=29896&forside

> [...]
> før de står og banker på din dør... og du har slet ingen mulighed for at

> at formatere sådan en harddisk, med disse gutter i hælene gennem huset!

Selvfølgelig skal de have en dommerkendelse for at undersøge endsige
konfiskere din computer. Tror du at vi lever i en bananstat?

> [...]
mappe
> en gang imellem, så ikke hele biblioteket ligger der til fri afbenyttelse!

Så sandt så sandt. Men jævnfør Microsoft, verdens største softwareproducent,
er krigen imod piratkopiering tabt:
http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?ID=4273

Mvh Thomas

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-11-02 13:37

> Selvfølgelig skal de have en dommerkendelse for at undersøge endsige
> konfiskere din computer. Tror du at vi lever i en bananstat?
_____________________________________

Nej, og jeg er helt enig med dig i at de skal have en dommerkendelse, men
det jeg mener er, at du ikke får nogen som helst mulighed for at vide om de
en dag dukker op med den kendelse... de skriver sq ikke et brev til dig 14
dage før, hvor de fortæller at de kommer om 14 dage! Pludselig står de der
bare med kendelsen i hånden, og så har man bare at sige velkommen - eller i
hvert fald lukke dem ind!
_____________________________________

> Så sandt så sandt. Men jævnfør Microsoft, verdens største
softwareproducent,
> er krigen imod piratkopiering tabt:
> http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?ID=4273
>

> Mvh Thomas
_____________________________________

Se det kan vi blive helt enige om... copyright-løbet på IT-siden er kørt for
længst, og ikke engang Microsoft kan tilsyneladende lave noget, som ikke kan
brydes på et eller andet tidspunkt. Se bare på Win XP, som skulle være deres
våben mod uoriginale styresystemer - det virkede vidst aldrig helt efter
hensigten!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-11-02 15:40

Thomas Hjort wrote:

> Selvfølgelig skal de have en dommerkendelse for at undersøge endsige
> konfiskere din computer. Tror du at vi lever i en bananstat?

Der er jo bare den lille twist at det delte er offentligt tilgæængeligt,
såæhhh... :-/

> Så sandt så sandt. Men jævnfør Microsoft, verdens største
> softwareproducent, er krigen imod piratkopiering tabt

Hæ, MS ville jo også hurtigt miste deres OS-monopol, hvis alle
windowsbrugere blev nødt til at skifte piratkopien ud med en lovlig (dyr!)
version.

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-11-02 17:46

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Der er jo bare den lille twist at det delte er offentligt tilgæængeligt,
> såæhhh... :-/

Tilsyneladende ja. Men en fil kan godt indeholde noget andet end hvad den er
kaldt. Derfor mener jeg ikke at disse screendumbs er noget værd. Men vi for
at se hvad det ender med.

Mvh Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-11-02 17:51

Thomas Hjort wrote:

> Tilsyneladende ja. Men en fil kan godt indeholde noget andet end hvad den
> er kaldt.

Men de kan jo bare hente den.

> Derfor mener jeg ikke at disse screendumbs er noget værd. Men vi
> for at se hvad det ender med.

Jeps, screendumpsene er ikke en pind værd.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Bo-gsx-R

Dato : 29-11-02 13:23

> Heyy rødder. Som lovet er der nu et link til div bike movies.

hvad er max. på-loggere? jeg kan ikk komme ind.
her kl. 13.22

bo-gsxR

Fra : Janner

Dato : 29-11-02 16:44

Nede ??

Det siger den ihvertfald

Glæder mig

/Onkel Jan

Fra : ZX-10

Dato : 29-11-02 20:45

først har jeg intet med Jon at gøre. Halloooooo...hvem faen gider høre
det?????
Dernæst ved jeg ikke hvor mange der kan logge på samtidigt, da det ikke er
mig der har serveren.Var det det skulle jeg jo ikke uppe......vel????...:)

Fra : ZX-10

Dato : 29-11-02 20:50

tror lige jeg skal kræve lidt mere båndbredde, da Jugdement day tager ca. 66
timer at uppe...:(.....damn

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-11-02 21:17

> først har jeg intet med Jon at gøre. Halloooooo...hvem faen gider høre
> det?????

LOL. Du er sikker på at du ikke er en hemmelig fan :))))

> Dernæst ved jeg ikke hvor mange der kan logge på samtidigt, da det ikke er
> mig der har serveren.Var det det skulle jeg jo ikke uppe......vel????...:)

Glæder mig til Judgementday.

Mvh Thomas