|
| BoostKing. Hvornår kommer den på gaden? Fra : Thomas Hjort |
Dato : 26-11-02 01:11 |
| | |
Steffler (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Steffler |
Dato : 26-11-02 10:36 |
|
"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:arue60$1ht2$1@news.cybercity.dk...
> Nogen der ved/har hørt et rygte om hvornår Suzuki vil sætte BoostKing i
> produktion?:
> http://www.motorcycle-usa.com/news.asp?News=1&ID=3804
I sidste udgave a Performance Bikes var der lidt om den. De har
revet Busa møllen og superchargeren ud og smidt en GSX-R1000
mølle i istedet... Meget mere end det stod vist ikke...
/S
| |
AW på TRX (26-11-2002)
| Kommentar Fra : AW på TRX |
Dato : 26-11-02 10:57 |
|
Bare det ikke ender som med MT-01 der blev til Bulldog BT 1100
Det var nok mit livs motorcykelskuffelse.
Allan
TRX 850
(Der stadig kan drømme lidt om MT-01)
| |
Thomas Hjort (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Hjort |
Dato : 26-11-02 11:20 |
|
"AW på TRX" <awXXX@teamunique.dk> skrev i en meddelelse
news:arvg8p$25eq$1@news.cybercity.dk...
> Bare det ikke ender som med MT-01 der blev til Bulldog BT 1100
> Det var nok mit livs motorcykelskuffelse.
Hvordan skulle den have set ud og hvad skulle den have ydet?
Mvh Thomas
| |
Thomas Hjort (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Hjort |
Dato : 26-11-02 11:25 |
|
"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:arvhs1$26rh$1@news.cybercity.dk...
>
> "AW på TRX" <awXXX@teamunique.dk> skrev i en meddelelse
> news:arvg8p$25eq$1@news.cybercity.dk...
> > Bare det ikke ender som med MT-01 der blev til Bulldog BT 1100
> > Det var nok mit livs motorcykelskuffelse.
>
> Hvordan skulle den have set ud og hvad skulle den have ydet?
Fandt lige et billede af den her:
http://motobykz.co.uk/Yamaha/MT01front.jpg
Den magtede de altså ikke at få på gaden ?
Mvh Thomas
| |
AW på TRX (26-11-2002)
| Kommentar Fra : AW på TRX |
Dato : 26-11-02 13:34 |
|
> > Hvordan skulle den have set ud og hvad skulle den have ydet?
Showmodellen har 1600 ccm motor. Ydelsen forlyder der intet om. Men 1600 ccm
er da sjovere end 1100 ccm. Og dyrk lige de rå potter med sædet direkte oven
på, og støddæmperne hen langs siden af motoren og......
Allan
> Fandt lige et billede af den her:
> http://motobykz.co.uk/Yamaha/MT01front.jpg
> Den magtede de altså ikke at få på gaden ?
>
> Mvh Thomas
>
>
| |
Thomas Hjort (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Hjort |
Dato : 26-11-02 14:41 |
|
"AW på TRX" <awXXX@teamunique.dk> skrev i en meddelelse
news:arvpf0$2edo$1@news.cybercity.dk...
> > > Hvordan skulle den have set ud og hvad skulle den have ydet?
>
> Showmodellen har 1600 ccm motor. Ydelsen forlyder der intet om. Men 1600
ccm
> er da sjovere end 1100 ccm. Og dyrk lige de rå potter med sædet direkte
oven
> på, og støddæmperne hen langs siden af motoren og......
Jamen, jeg sidder allerede og fælder en tåre over at den ikke kom ud...
Jeg har aldrig hørt om den, men syntes den er ekstremt fed. Synd at de ikke
tør satse på den slags maskiner.
Bulldoggen er også fed, men motoren er imo for svag. Kommer den ikke snart
med en større motor?
Mvh Thomas
| |
lange (26-11-2002)
| Kommentar Fra : lange |
Dato : 26-11-02 15:14 |
|
> Bulldoggen er også fed, men motoren er imo for svag. Kommer den ikke snart
> med en større motor?
De skulle hellere tage og gøre noget ved frihøjden ved nedlægninger. I højre
side tager udstødningen jorden meget tidligt. Det er meget dårligt at det
skal være et problem på en V2 motor. Jeg så én der stod af med føn og klem
på Knutstorp tidligere i år. 50 kmh var for meget for Buldoggen der hvor vi
andre kører > 90kmh.
Lange
| |
Thomas Hjort (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Hjort |
Dato : 26-11-02 11:21 |
|
"Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en meddelelse
news:KfHE9.1661$4T.621@news.get2net.dk...
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> news:arue60$1ht2$1@news.cybercity.dk...
> > Nogen der ved/har hørt et rygte om hvornår Suzuki vil sætte BoostKing i
> > produktion?:
> > http://www.motorcycle-usa.com/news.asp?News=1&ID=3804
>
> I sidste udgave a Performance Bikes var der lidt om den. De har
> revet Busa møllen og superchargeren ud og smidt en GSX-R1000
> mølle i istedet... Meget mere end det stod vist ikke...
Hvad?! Busa motoren var for voldsom til den eller hvad? Den supercharger du
taler om, er det i princippet det samme som en turbo?
Mvh Thomas
| |
Steffler (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Steffler |
Dato : 26-11-02 11:33 |
|
"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:arvhul$26u5$1@news.cybercity.dk...
>
> "Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en meddelelse
> news:KfHE9.1661$4T.621@news.get2net.dk...
> > "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> > news:arue60$1ht2$1@news.cybercity.dk...
> > > Nogen der ved/har hørt et rygte om hvornår Suzuki vil sætte BoostKing
i
> > > produktion?:
> > > http://www.motorcycle-usa.com/news.asp?News=1&ID=3804
> >
> > I sidste udgave a Performance Bikes var der lidt om den. De har
> > revet Busa møllen og superchargeren ud og smidt en GSX-R1000
> > mølle i istedet... Meget mere end det stod vist ikke...
>
> Hvad?! Busa motoren var for voldsom til den eller hvad? Den supercharger
du
> taler om, er det i princippet det samme som en turbo?
Dunno hvad der skete med Busa motoren. Ud røg den ihvertfald. En
supercharger
gør det samme som en turbo, bortset fra at den er drevet af en rem fra
krumptappen
(?) istedet for af udstødningsgas. Men jeg finder lige ud af at få lavet et
scan af
artiklen (som nærmest var en notits)
/S
| |
Buck (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Buck |
Dato : 26-11-02 16:02 |
|
> Hvad?! Busa motoren var for voldsom til den eller hvad? Den supercharger
du
Rygterne siger at Busaen er så voldsom at den er ved at blive forbudt i
Tyskland, og der skal jo meget til!
Forbudt på den måde at den kun må sælges i en droslet udgave
--
/Buck
CB 550 F1 ´75
CZ 180 ´01
| |
Jes Vestervang (27-11-2002)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 27-11-02 22:38 |
|
Buck wrote:
>> Hvad?! Busa motoren var for voldsom til den eller hvad? Den supercharger
> du
>
> Rygterne siger at Busaen er så voldsom at den er ved at blive forbudt i
> Tyskland, og der skal jo meget til!
>
Der er da så meget der er langt værre end bussen alligevel... hmm... Det er
nok endnu en af de der clueless politikere der lige mangler noget at
markere sig på :-/
--
mvh Jes Vestervang
FZS600
| |
Mads Lund (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 26-11-02 12:51 |
|
> I sidste udgave a Performance Bikes var der lidt om den. De har
> revet Busa møllen og superchargeren ud og smidt en GSX-R1000
> mølle i istedet... Meget mere end det stod vist ikke...
Hmm, er verden ikke klar til den slags konstruktioner ? Nu ender det
garanteret med at der kommer en droslet 130hk GSXR motor i. En 200-250 hk
kompressor motor ville da have gjort cyklen oprigetelig interassant (og tænk
bare på hvad forsikringen for et 18 års mcist ville koste
Mads Lund
Ninja9R snart med 900 ccm kompressormotor
| |
Thomas Hjort (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Hjort |
Dato : 26-11-02 14:42 |
|
"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse
news:peJE9.3912$4T.919@news.get2net.dk...
> > I sidste udgave a Performance Bikes var der lidt om den. De har
> > revet Busa møllen og superchargeren ud og smidt en GSX-R1000
> > mølle i istedet... Meget mere end det stod vist ikke...
>
> Hmm, er verden ikke klar til den slags konstruktioner ? Nu ender det
> garanteret med at der kommer en droslet 130hk GSXR motor i. En 200-250 hk
> kompressor motor ville da have gjort cyklen oprigetelig interassant (og
tænk
> bare på hvad forsikringen for et 18 års mcist ville koste
Kunne nemt komme til at koste over 130.000 kr.... :)
Mvh Thomas
| |
Steffler (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Steffler |
Dato : 26-11-02 15:05 |
|
"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> wrote in message
news:peJE9.3912$4T.919@news.get2net.dk...
> Hmm, er verden ikke klar til den slags konstruktioner ? Nu ender det
> garanteret med at der kommer en droslet 130hk GSXR motor i. En 200-250 hk
> kompressor motor ville da have gjort cyklen oprigetelig interassant (og
tænk
> bare på hvad forsikringen for et 18 års mcist ville koste
Irriterende hva' ?
> Mads Lund
> Ninja9R snart med 900 ccm kompressormotor
Har du droppet turbomøllen ?....
/S
| |
Mads Lund (26-11-2002)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 26-11-02 16:13 |
|
> > Ninja9R snart med 900 ccm kompressormotor
>
> Har du droppet turbomøllen ?....
Det er jeg tæt på at gøre. Der er både for og imod, men ved at bruge en
centrifugal kompressor (samme kompressor som der sidder på en turbo, blot
trukket af krumptappen istedet for en udstødningsturbine) skulle jeg gerne
få lidt hurtigere gasrespons i de lave omdrejninger. Samtidigt har
centrifugalkompressoren en noget lavere varme problematik, som sammen med en
noget større intercooler gerne skulle resultere i at jeg kan gå op til
1,2-1,5 bar's ladetryk = 220-300 hk Alt sammen styret af en programmerbar
motorstyring. Så skulle der være basis for en sød lille touring maskine
Jeg har lige købt ny topboks til den
Mads Lund
Ninja9RT
| |
Steffler@Home (27-11-2002)
| Kommentar Fra : Steffler@Home |
Dato : 27-11-02 01:35 |
|
"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> wrote in message
news:TbME9.4680$4T.1230@news.get2net.dk...
>
> > > Ninja9R snart med 900 ccm kompressormotor
> >
> > Har du droppet turbomøllen ?....
>
> Det er jeg tæt på at gøre. Der er både for og imod, men ved at bruge en
> centrifugal kompressor (samme kompressor som der sidder på en turbo, blot
> trukket af krumptappen istedet for en udstødningsturbine) skulle jeg gerne
> få lidt hurtigere gasrespons i de lave omdrejninger. Samtidigt har
> centrifugalkompressoren en noget lavere varme problematik, som sammen med
en
> noget større intercooler gerne skulle resultere i at jeg kan gå op til
> 1,2-1,5 bar's ladetryk = 220-300 hk Alt sammen styret af en programmerbar
> motorstyring. Så skulle der være basis for en sød lille touring maskine
> Jeg har lige købt ny topboks til den
Tænkte det nok.. Danmarks hurtigste øl-scooter
/S
| |
Henrik Steen Larsen (27-11-2002)
| Kommentar Fra : Henrik Steen Larsen |
Dato : 27-11-02 15:20 |
|
> > 1,2-1,5 bar's ladetryk = 220-300 hk Alt sammen styret af en
programmerbar
> > motorstyring. Så skulle der være basis for en sød lille touring maskine
> > Jeg har lige købt ny topboks til den
>
> Tænkte det nok.. Danmarks hurtigste øl-scooter
Tænker at 220-300 hk, touring og en tank på ca. 18-20 liter ikke er ret
kompatibelt
| |
Mads Lund (27-11-2002)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 27-11-02 16:06 |
|
> Tænker at 220-300 hk, touring og en tank på ca. 18-20 liter ikke er ret
> kompatibelt
Tjo det går nu meget godt. Vi plejer at tilbagelægge 170-220km mellem vi
tanker. det tager ca 1½ times tid og så er det aligevel meget rart at slappe
lidt af, fortælle et par løgne historier og spise en is. Og med sådan en 5-6
stræk så når man typisk omkring 1000 vidunderlige km den dag.
Det må jo gerne være sjovt at køre touring ferie.
Mads Lund
Ninja9RT
| |
Henrik Steen Larsen (27-11-2002)
| Kommentar Fra : Henrik Steen Larsen |
Dato : 27-11-02 23:27 |
|
> > Tænker at 220-300 hk, touring og en tank på ca. 18-20 liter ikke er ret
> > kompatibelt
>
> Tjo det går nu meget godt. Vi plejer at tilbagelægge 170-220km mellem vi
> tanker. det tager ca 1½ times tid og så er det aligevel meget rart at
slappe
> lidt af, fortælle et par løgne historier og spise en is. Og med sådan en
5-6
> stræk så når man typisk omkring 1000 vidunderlige km den dag.
>
> Det må jo gerne være sjovt at køre touring ferie.
Klart, klart...
Det lød bare som en ret forslugen kombination
| |
Mads Lund (28-11-2002)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 28-11-02 13:05 |
|
> Det lød bare som en ret forslugen kombination
Jo hvis den for lov at arbejde kan den da nok tømme tanken på ganske få
minutter
Mads Lund
ninja9RT
| |
Bo-gsx-R (29-11-2002)
| Kommentar Fra : Bo-gsx-R |
Dato : 29-11-02 00:18 |
|
> Det er jeg tæt på at gøre. Der er både for og imod, men ved at bruge en
> centrifugal kompressor (samme kompressor som der sidder på en turbo, blot
> trukket af krumptappen istedet for en udstødningsturbine) skulle jeg gerne
> få lidt hurtigere gasrespons i de lave omdrejninger.
hvad så med top-ydelsen?
jeg tænker på er en kompressor lige så eksplosiv som en turbo?
og om en kompressor også ville være bedre til en "gaderæser".
bo-gsxR
| |
Mads Lund (29-11-2002)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 29-11-02 13:46 |
|
> hvad så med top-ydelsen?
den bliver der ingen problemer med at nå. Nærmest tværtimod, men det kommer
jeg tilbage til.
> jeg tænker på er en kompressor lige så eksplosiv som en turbo?
> og om en kompressor også ville være bedre til en "gaderæser".
Kompressoren har den fordel at den følger krumptappens omdrejningstal, hvor
turboen under acceleration og ved motorbremsning ligger forholdsmæssigt
under motorens omdrejningstal, kaldet turbo tøven. Kompressorens fordel er
at denne tøven er elimineret og man har ladetryk så snart man skal bruge
det.
Men verden er ikke rosenrød. For gearer man kompressoren så der er noget
boost ved lave omdr, så kan man få problemer med at kompressoren (pga den
uliniære effiktivitet) overlader ved topomdr. Man vil typisk bruge en
rimelig stor kompressor for at få eks 0,7 bar's ladetryk ved så lave omdr
som muligt (lad os sige 4000) men med den gearing vil kompressoren lade 2,2
bar ved 11000 omdr og det er jo ikke så genialt. Her er fordelen ved
turboen, at wastegaten kan sænke ydelsen på turboen, så ladetrykket falder
til det ønskede niveau. På kompressoren gør man så typisk det, at man laver
en indsnævring i sugerøret, som begrænser luftmængden, hvorved ladetrykket
ved maks omdr falder. Og det er jo fint nok, men det er noget upræcist, og
frem for alt er det en statisk styring som ikke kan reguleres.
Derfor har jeg planlagt at konstruere mit spjældhus med 2 spjæld, hvor det
ene skal aggere "begrænserring", og ved at bruge en "wastegate" til at styre
dette spjæld er planen, at luftmængden begræses hvis ladetrykket overstiger
det ønskede niveau.
Bottom line er at turboens tøven og dermed "eksplosive" karakter i høj grad
er væk med en kompressor, som istedet leverer en fast luftmængde ved givne
omdrejningstal. Problemet er blot at centrifugal kompressorer ikke levere en
fast luftmængde pr omdr. hvorved ladetrykket vil variere over
omdrejningsskalaen og have tendens til enten at være lavt i det nederste
register, eller alt. være for højt i det øverste register.
Mads Lund
Nijna9RT, forsøgsmc
| |
Claus Rittig (29-11-2002)
| Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 29-11-02 15:29 |
|
"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse
news:pkJF9.43$EL3.1539@news.get2net.dk...
> Derfor har jeg planlagt at konstruere mit spjældhus med 2 spjæld, hvor det
> ene skal aggere "begrænserring", og ved at bruge en "wastegate" til at
styre
> dette spjæld er planen, at luftmængden begræses hvis ladetrykket
overstiger
> det ønskede niveau.
Får du så ikke en dælens masse turbulens før spjæld nr. 2?
Rittig
| |
Mads Lund (29-11-2002)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 29-11-02 15:51 |
|
>
> Får du så ikke en dælens masse turbulens før spjæld nr. 2?
Jo, men min hjerne arbejder også på højtryk for at finde udaf hvor dan de 2
spjæld skal placeres efter hinanden, men jeg kigger nok lidt på suzuki's
injection modeller. De kører nemlig med dette system for at få konstant
hastighed i indsugningen.
Mads Lund
Ninja9RT
| |
Claus Rittig (29-11-2002)
| Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 29-11-02 17:18 |
|
"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse
news:V8LF9.72$EL3.2337@news.get2net.dk...
> >
> > Får du så ikke en dælens masse turbulens før spjæld nr. 2?
>
> Jo, men min hjerne arbejder også på højtryk for at finde udaf hvor dan de
2
> spjæld skal placeres efter hinanden
Lad os håbe din hjerne arbejder mere effektivt på DEN problemstilling end
den gjorde omkring dine seriøse performance-problemer ved dart-skiven igår
aftes...
Rittig
(Som lagde øre til en del praleri omkring visse menneskers dart-færdigheder
igår, men ikke rigtig fik set dem omsat til praksis)
| |
armand (04-12-2002)
| Kommentar Fra : armand |
Dato : 04-12-02 18:52 |
|
Steffler <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:KfHE9.1661$4T.621@news.get2net.dk...
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> news:arue60$1ht2$1@news.cybercity.dk...
> > Nogen der ved/har hørt et rygte om hvornår Suzuki vil sætte BoostKing i
> > produktion?:
>
> I sidste udgave a Performance Bikes var der lidt om den. De har
> revet Busa møllen og superchargeren ud og smidt en GSX-R1000
> mølle i istedet...
=> Altså kun en "King" nu :-/
- -'
Armand.
| |
Jes Vestervang (04-12-2002)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 04-12-02 21:55 |
|
armand wrote:
> Steffler <steffen.hansen@dba.dk> skrev:
>> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:
>> > Nogen der ved/har hørt et rygte om hvornår Suzuki vil sætte BoostKing i
>> > produktion?:
>>
>> I sidste udgave a Performance Bikes var der lidt om den. De har
>> revet Busa møllen og superchargeren ud og smidt en GSX-R1000
>> mølle i istedet...
>
> => Altså kun en "King" nu :-/
>
Det ville ellers have været interessant at se en kompressormc i
masseproduktion. Det er egentlig spøjst at de er sprunget fra, for i
tidernes morgen var de da ikke ligefrem bange for turboerne. Hmm...
> - -'
(streg streg mellemrum)
--
mvh Jes Vestervang
FZS600
| |
armand (04-12-2002)
| Kommentar Fra : armand |
Dato : 04-12-02 23:12 |
|
Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
news:ol62c-731.ln1@vissen.vandhane...
> armand wrote:
>
> >
> Det ville ellers have været interessant at se en kompressormc i
> masseproduktion. Det er egentlig spøjst at de er sprunget fra, for i
> tidernes morgen var de da ikke ligefrem bange for turboerne.
"I tidernes morgen" - må jeg være fri!
Det var sågu' da ikke længere tilbage end i "de glade Benelli-dage"!
> > - -'
> (streg streg mellemrum)
Ups!
Apostroffen var en slagfejl på min indlånte blærbare, og det med
mellemrummet er sgu fejt sådan at komme med her hvor jeg med møje og besvær
er ved at have fået streg; mellemrum; streg i fingrene
Gad forøvrigt vide hvor dén ide er kommet fra, da det jo netop er den
rigtige måde jeg har kæmpet imod :-/
streg; streg; mellemrum
Armand.
>
> --
> mvh Jes Vestervang
> FZS600
| |
Jes Vestervang (05-12-2002)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 05-12-02 21:24 |
|
armand wrote:
> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>> armand wrote:
>>
>> Det ville ellers have været interessant at se en kompressormc i
>> masseproduktion. Det er egentlig spøjst at de er sprunget fra, for i
>> tidernes morgen var de da ikke ligefrem bange for turboerne.
>
> "I tidernes morgen" - må jeg være fri!
> Det var sågu' da ikke længere tilbage end i "de glade Benelli-dage"!
>
Hæ! Det er da om ikke andet min tids morgen
>> > - -'
>> (streg streg mellemrum)
>
> Ups!
> Apostroffen var en slagfejl på min indlånte blærbare, og det med
> mellemrummet er sgu fejt sådan at komme med her hvor jeg med møje og
> besvær er ved at have fået streg; mellemrum; streg i fingrene
>
Det er altid en god idé at tjekke om man husker rigtigt inde man går i gang
med ting der afhænger af hukommelsen
Derudover er det da smartere med en newsreader der putter signaturen på
helt af sig selv, for det er da for besværligt at gøre manuelt. OE's
pladder med at man skal have fat i musen og forbi en rullegardinsmenu er
imo også unødvendigt besvær :-|
> Gad forøvrigt vide hvor dén ide er kommet fra, da det jo netop er den
> rigtige måde jeg har kæmpet imod :-/
>
En virus? Det slags hører jo årstiden til
> streg; streg; mellemrum
>
*klap-klap-klap-klap*
--
mvh Jes Vestervang
måske snart med dtfzs725r
| |
armand (06-12-2002)
| Kommentar Fra : armand |
Dato : 06-12-02 11:42 |
|
Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
news:a7p4c-kj.ln1@vissen.vandhane...
> armand wrote:
> > Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev:
> >> armand wrote:
> >>
> >> ........................for i tidernes morgen
> >> var de da ikke ligefrem bange for turboerne.
> >
> > "I tidernes morgen" - må jeg være fri!
> > Det var sågu' da ikke længere tilbage end i "de glade Benelli-dage"!
> >
> Hæ! Det er da om ikke andet min tids morgen
Knajtrøv!
--
Armand.
| |
Jes Vestervang (07-12-2002)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 07-12-02 14:32 |
|
armand wrote:
>
> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>>
>> Hæ! Det er da om ikke andet min tids morgen
>
> Knajtrøv!
>
Jaja, bedstefar
--
mvh Jes Vestervang
FZS600
| |
Thomas Hjort (06-12-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Hjort |
Dato : 06-12-02 16:23 |
|
"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:a7p4c-kj.ln1@vissen.vandhane...
> armand wrote:
> > Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev:
> >> armand wrote:
>
> --
> mvh Jes Vestervang
> måske snart med dtfzs725r
Hvordan ser en sådan ud? Og havde du ikke lige købt en Fazer 600 :) ?
Mvh Thomas
| |
Jes Vestervang (07-12-2002)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 07-12-02 14:31 |
|
Thomas Hjort wrote:
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>> mvh Jes Vestervang
>> måske snart med dtfzs725r
>
> Hvordan ser en sådan ud? Og havde du ikke lige købt en Fazer 600 :) ?
>
Hmm, den har fire hjul, to styr, to gashåndtag, to gearskiftere og er
allerhelvedes svær at styre (har du læst den med georg gaffelben, hvor
han kører på to SR500'ere på en gang? - hvis ikke, så meld dig ind i DMC
med det samme
--
mvh Jes Vestervang
FZS600
| |
Claus Rittig (07-12-2002)
| Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 07-12-02 17:34 |
|
"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:assvj2$855$1@sunsite.dk...
> Thomas Hjort wrote:
> > "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev:
> >> mvh Jes Vestervang
> >> måske snart med dtfzs725r
> >
> > Hvordan ser en sådan ud? Og havde du ikke lige købt en Fazer 600 :) ?
> >
> Hmm, den har fire hjul, to styr, to gashåndtag, to gearskiftere og er
> allerhelvedes svær at styre (har du læst den med georg gaffelben,
hvor
> han kører på to SR500'ere på en gang? - hvis ikke, så meld dig ind i DMC
> med det samme
Fedest Jesserdreng, SÅ skal vi sgisme ud at lege!
Rittig
| |
Jes Vestervang (08-12-2002)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 08-12-02 23:19 |
|
Claus Rittig wrote:
>> > "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>> >> mvh Jes Vestervang
>> >> måske snart med dtfzs725r
>> >...........
>
> Fedest Jesserdreng, SÅ skal vi sgisme ud at lege!
>
Jeps! Det er jo PerMP's dt'er jeg er interesseret i og den skulle jo
endda være i fin stand, lige bortset fra stellet som trænger til en gang
maling. Pers prisforslag ligger omkring 14k med nymalet stel og bagsvinger,
men jeg tager den nu nok bare som den er (mod lidt rabat selvfølgelig). Men
nu må jeg hellere lige se den inden jeg planlægger for meget
--
mvh Jes Vestervang
FZS600
| |
|
|