Vinterobevaring ved forhandler ?
Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 19-11-02 18:38

Hejsa

Når i nu får jeres kæreste eje opbevaret ved en MC-forhandler plejere i
så at få papir på at cyklen står der, eller er det en
tillidssag, som når de laver bremser ?

Dennis

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-11-02 18:13

<digger1@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Når i nu får jeres kæreste eje opbevaret ved en MC-forhandler plejere i
> så at få papir på at cyklen står der, eller er det en
> tillidssag, som når de laver bremser ?

Er du bange for at han maler og sælger den :)

Mvh Thomas

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 19-11-02 19:21

> Er du bange for at han maler og sælger den :)
>
> Mvh Thomas

Man ved jo aldrig man hører jo så mange sjove ting
Nej det er jeg ikke, jeg var bare lidt nysgerrig om det generlt er sådan
at folk stoler på deres forhandlere, for det er jo
forholdsvist sjældent man møder tillid nu om dage.

Dennis

Fra : N/A

Dato : 20-11-02 22:19

Fra : Buck

Dato : 19-11-02 18:54

Det sku da lige være et spørgsmål om forsikring....

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-11-02 20:17

Dengang jeg fik vinteropbevaret min, fik jeg papir som jeg afleverede i
banken. Da jeg afmeldte min MC om vinteren for at spare forsikring. Men da
banken havde pant, skulle de jo have et bevis for at den var forsikret.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 20-11-02 19:07

> Brænder værkstedet ned til grunden, er det under alle omstændigheder
> rart at have et bevis på at ens model er en af de sørgelige rester!!

Skal det ikke være en lidt hæftig brænd, hvis man ikke kan læse stelnr.
og motor nr. & evt. nr. pladen ?

Dennis

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-11-02 22:19

digger1@mail.tele.dk wrote:

> Skal det ikke være en lidt hæftig brænd, hvis man ikke kan læse stelnr.
> og motor nr. & evt. nr. pladen ?

Aluminium smelter snildt i en ordentlig brand, så selvom det er hakket ind
i en anden metalplade med et højere smelte/brændpunkt kan det godt blive
lidt af et arbejde at finde nummeret.
--
mvh Jes Vestervang - ex. CF'er
FZS600

Fra : Holger Danske

Dato : 20-11-02 22:30

Jes Vestervang wrote:

> Aluminium smelter snildt i en ordentlig brand, så selvom det er
> hakket ind i en anden metalplade med et højere smelte/brændpunkt kan
> det godt blive lidt af et arbejde at finde nummeret.

Ja især hvis det er hakket meget fint ROTFL
Undskyld kunne ikke dy mig, skrider igen

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Armand

Dato : 21-11-02 02:33

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> [...]
ind
> i en anden metalplade med et højere smelte/brændpunkt kan det godt

- - - - og er motorcyklen ikke forsikret af ejer, er der med sikkerhed
ikke #plade på!

- -
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-11-02 19:19

Armand wrote:

> stelnr.

> ind
> blive
>
> - - - - og er motorcyklen ikke forsikret af ejer, er der med sikkerhed
> ikke #plade på!

Det var nu stelnummeret jeg havde i tankerne (det var vist ikke tydeligt).
Men om dets plade er af aluminium ved jeg ikke.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Armand

Dato : 21-11-02 20:04

> Det var nu stelnummeret jeg havde i tankerne (det var vist ikke
tydeligt).
> Men om dets plade er af aluminium ved jeg ikke.

Jup!
Men det var længere tilbage i (din mangelfulde- ??) citeringen at jeg
hentydede til med #pladen!
Den er forøvrigt også af aluminium, hvorved den næsten med sikkerhed
ville smelte!

- -
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-11-02 19:09

Armand wrote:

> [...]
> tydeligt).
>
> Jup!
> Men det var længere tilbage i (din mangelfulde- ??) citeringen at jeg

Øhh? Jeg har da citeret al det du citerede. Egentlig voldsomt meget...

> Den er forøvrigt også af aluminium, hvorved den næsten med sikkerhed
> ville smelte!

Jep.
--
mvh Jes Vestervang