Langvarig bestilling fra Reifenversand
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-11-02 15:03

Davs alle

Jeg har her for 3-4 ugers tid siden bestilt et sæt dæk fra reifenversand,
som jeg ikke har modtaget eller hørt nærmere fra endnu. Jeg fik godt nok en
bekræftelse på bestillingen via mail da jeg havde bestilt, men der er ikke
sket mere siden. De har heller ikke snuppet pengene fra min konto endnu.
Jeg mener nemlig at have læst på deres side, at man hører fra dem inden for
en uge, hvis varerne ikke er på lager... dette er ikke sket i mit tilfælde.
Nogen der har erfaring med dette??

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-11-02 15:23

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> writes:

> Davs alle
>
> Jeg har her for 3-4 ugers tid siden bestilt et sæt dæk fra
> reifenversand, som jeg ikke har modtaget eller hørt nærmere
> fra endnu.

Velkommen i klubben. Jeg prøvede også at bestille dæk fra dem i foråret
men efter en enkelt email fra dem gad de ikke svare mere. Jeg havde
endda skrevet på tysk.

Jeg tror man skal ringe til dem hvis man skal købe noget fra dem.
Eller finde et andet sted...

--
Mikkel

Fra : finn sander

Dato : 19-11-02 15:23

> Nogen der har erfaring med dette??
>
> Psycho Cowboy
> Babygixxer
-----------------------------------
Yep sidste gang bestilte jeg tre dæk, da det ene var på tilbud og meget
billig , de kunne ikke levere, fandt jeg ud af , efter at jeg havde sendt
en mail ( en uge efter bestilling ) dagen efter fik jeg et svar med en
undskyldning, og dagen der på kom alle dæk med posten.
Dette er den eneste gang jeg har haft problemmer, mit råd send en mail.
FS

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-11-02 15:22

> [...]
for
> en uge, hvis varerne ikke er på lager... dette er ikke sket i mit

Hej Psykopat ko-hyrde

Du kan skrive en E-mail til dem og spørge hvordan det går? Brug denne
adresse:
lieferstatus@reifenversand.com

Du skal skrive på tysk da de er meget bedre til at besvare E-mails skrevet
på tysk end på engelsk. Lige meget hvor ubehjælpeligt tysk det er så end er
skrivet på.

Du kan e.v.t kopiere noget fra det brev jeg skrev. Det er MANGE fejl, men de
svarede på det og fik meningen Vedlæg din ordre til så de kan se hvem du
er.

Hallo Reifenversand

Ich habe keine reifen gekricht, und ihr hat nicht geld von meinen konto
genehmt. Hat ihr nicht die reifen aufs lager? Ist die reifen in rückstand?
Soll ich ein paar neue reifen bestellen?

Bitte sag et was!

Ich enschuldige sehr meine slechte Deutch!

Viele grüßen
Jens Jensen

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-11-02 16:12

> [...]
> Soll ich ein paar neue reifen bestellen?
>
> Bitte sag et was!
>
> Ich enschuldige sehr meine slechte Deutch!

_______________________________________

Se DET var faeme noget, der ville noget... næsten ligesom at betale nørderne
i folkeskolen for at lave sin tyskopgave! he he
Nå, men det vil jeg da benytte mig af... du må sige til hvis du skal ha'
skrevet noget på dansk - det ka' jeg da finde lidt ud af... tusind tak Jens!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Jørgen Winther

Dato : 21-11-02 14:10

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> _______________________________________
>
> Se DET var faeme noget, der ville noget... næsten ligesom at betale
nørderne
> i folkeskolen for at lave sin tyskopgave! he he

Nu er det dog ikke givet, at du får et 13-tal for denne besvarelse - mon
ikke "læreren" vil sige noget i retning af "es ist schon möglich dieser
Tekst zu verstehen, obwohl es einige/viele Fehler enthelt"

--
Jørgen

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 21-11-02 14:31

> [...]
> ikke "læreren" vil sige noget i retning af "es ist schon möglich dieser
> Tekst zu verstehen, obwohl es einige/viele Fehler enthelt"

_____________________________________

Jeg skal ikke kunne sige, hvilken karrakter de ville give, men dækkene er nu
sendt afsted... modtog en mail for 5 minutter siden.
F...., hvor jeg også glæder mig til at modtage dem!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Jørgen Winther

Dato : 21-11-02 17:02

> [...]
nu
> sendt afsted... modtog en mail for 5 minutter siden.
> F...., hvor jeg også glæder mig til at modtage dem!

Ja, dét må jo så svare til et 13-tal

Tillykke!

--
Jørgen

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 21-11-02 19:51

> Ja, dét må jo så svare til et 13-tal
>
> Tillykke!
>
> --
> Jørgen
__________________________

Danke schön!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Squish

Dato : 19-11-02 16:30

Psycho Cowboy wrote:
> [...]
> en uge, hvis varerne ikke er på lager... dette er ikke sket i mit tilfælde.

Jeg prøvede det samme. Efter 3 emails, hvor jeg rykkede for dem gav
jeg op! Det er flere mdr. siden nu og de har hverken svaret eller
trukket penge! :-/

--
Squish

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 21-11-02 10:42

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvorfor ringer du ikke ned til dem og spørger ? Man kan godt klare sig på et
nogenlunde tysk.
Deres telefonnr er 0049 2721 60340 fra Danmark (tror jeg).

Fra : Squish

Dato : 22-11-02 00:12

Christian Nedergaard wrote:

> Hvorfor ringer du ikke ned til dem og spørger ? Man kan godt klare sig på et
> nogenlunde tysk.
> Deres telefonnr er 0049 2721 60340 fra Danmark (tror jeg).

Fordi jeg allerede har købt dæk andetsteds. For mit vedkommende er
Reifenversand, som forhandler, tabt på gulvet! :-/

--
Squish

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 22-11-02 10:01

på et

> Fordi jeg allerede har købt dæk andetsteds. For mit vedkommende er
> Reifenversand, som forhandler, tabt på gulvet! :-/

Nu var det psyko-kodrengen jeg prøvede at svare, men det kan jeg godt se
ikke fremgår særlig tydeligt
(faktisk slet ikke

Fra : Freddy Lang

Dato : 08-12-02 12:34

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
> [...]
for
> en uge, hvis varerne ikke er på lager... dette er ikke sket i mit

Jeg står også og skal have et nyt dæk, og da jeg igennem sæsonens løb synes
at være stødt på lidt blandede oplevelser mht. Reifenversand, har jeg
besluttet mig for at prøve et andet sted, nemlig G. Wilhelmsen
Motorradtechnik i Oeversee, http://www.motorradtechnik.de/

Jeg har dog tænkt mig selv at køre derned, når det begynder at blive
aktuelt. En Tysklands-tur kan man jo altid bruge.

Mvh
Freddy

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-12-02 15:16

> [...]
>
> Jeg har dog tænkt mig selv at køre derned, når det begynder at blive
> aktuelt. En Tysklands-tur kan man jo altid bruge.

_________________________________

Tjae... jeg synes i hvert fald ikke Reifenversand har servicen i top, men
jeg fik da mine dæk - langt om længe!

Psycho Cowboy
Babygixxer - snart med nye sutsko

Fra : armand

Dato : 08-12-02 18:58

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
> Jeg har dog tænkt mig selv at køre derned, når det begynder at blive
> aktuelt. En Tysklands-tur kan man jo altid bruge.

Kommer du forbi Fredericia, og hvornår?

--
Armand.
(Der har en værkstedsmanual i bestilling dernede)

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-12-02 16:31

> En Tysklands-tur kan man jo altid bruge.
>
> Kommer du forbi Fredericia, og hvornår?
>
> --
> Armand.
> (Der har en værkstedsmanual i bestilling dernede)

...en masse snipperi...

Joh, det bliver i hvert fald temmelig tæt på.... jeg kommer fra Give, så
hvadenten jeg kører på motorvejen ved Kolding eller Fredericia kan vist være
hip som hap. Meeen der går nok en måneds tid eller to endnu... skulle
egentlig først ha' skilt SV'eren ad, og ha' malet fælge (og måske stel,
svinger og gaffelben...)

Hvis du kan vente så længe, tager jeg da gerne manualen med tilbage.

Mvh
Freddy

Fra : armand

Dato : 09-12-02 22:37

> [...]
> hip som hap. Meeen der går nok en måneds tid eller to endnu... skulle
> egentlig først ha' skilt SV'eren ad, og ha' malet fælge (og måske stel,

Lad dig nu ikk narre af at der ér en grund til at det hedder
"trekantsområdet": Der er ca. dobbelt så langt imellem Vejle og Kolding,
hvis man kører over Fredericia!!

> Hvis du kan vente så længe, tager jeg da gerne manualen med tilbage.

Jeg kan sikkert vente :-/ Men vil da hellere med på turen!!

--
Armand.

Fra : Freddy Lang

Dato : 10-12-02 23:42

"armand" <cfs29307@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> hvis man kører over Fredericia!!

> Jeg kan sikkert vente :-/ Men vil da hellere med på turen!!

Det kan vi sikkert også nemt finde ud af. Den skal jo køres alligevel.