Topboks til GSX-R 250
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-11-02 23:00

Købte for 3 uger siden en reservedels MC , til min egen. (GSX- R 250).. På
den sidder der en sjover, til at montere en topboks på, vil jeg tro. Er der
nogen der ved hvilke fabrikanter der laver sådan noget til GSX- R 250. Så
vil jeg da have fat i en boks. Det kunne jo være ret fikst til længere
ture.. Havde du ikke en på din FER? Eller var det bare en grøn arla
mælkekasse fra Polle tiden?

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-11-02 07:51

> Havde du ikke en på din FER? Eller var det bare en grøn arla
> mælkekasse fra Polle tiden?

Tommy monterede en Arla mælkekasse da vi skulle ind og se Pollefiktion med
klubben. Det er nok det du kan huske. Det pynter ikke særligt meget på en
GIXXER 250.

--
Mojn
Jens Bager Jensen