Pris på SV1000S
Fra : BoS

Dato : 18-11-02 19:27

Hej,

Nogen der ved, hvad den nye SV1000S (den med halvkåbe) kommer til at koste?
Jeg kan se, at den kommer til at koste 8599$, men hvad hvis der også skal
danske nummerplader på?
Enghave / Reinhardt skriver bare: "Pris: ???"...
mvh Bo

Fra : Richard Pade

Dato : 18-11-02 20:20

BoS wrote:
> Nogen der ved, hvad den nye SV1000S (den med halvkåbe) kommer til at koste?

Næ, men måske kan en sammenligning af de danske og tyske priser give et
tip - se www.suzuki.de/content/index.html hvor din øjesten står til EUR
9790, mens fx GSX1400 står til 9.290 (men den er nedsat, så det er
muligvis en 2002-model & -pris.)

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GiBbernakken
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : BoS

Dato : 18-11-02 21:02

"Richard Pade" <richard.pade@mail.dk> skrev
> [...]
> tip - se www.suzuki.de/content/index.html hvor din øjesten står til EUR
> 9790, mens fx GSX1400 står til 9.290 (men den er nedsat, så det er

Hej Richard

Den er nu ikke til mig, men til en internet-løs kammerat, der har en SV650,
men har fået lov til at opgradere af konen, fordi han har lagt smøgerne på
hylden...
Han bliver vel klogere med tiden og køber en VTR engang

Et kvalificeret gæt må lyde på 145.000 -150.000kr.

mvh Bo
Hmm. Er det en VTR jeg har?

Fra : Richard Pade

Dato : 18-11-02 22:09

BoS wrote:
> "Richard Pade" <richard.pade@mail.dk> skrev
>
> Han bliver vel klogere med tiden og køber en VTR engang
> Hmm. Er det en VTR jeg har?

Ja, det må du da kunne klare - hvad pris angår er VTR da så absolut den
større Honda, som giver mest cykel for pengene IMHO. Og selvb om Honda
stort set intet har gjort for at slå på deres to VM'er i Superbike, så
har VTR da både mere stil og større autoritet end SV'en.

> Et kvalificeret gæt må lyde på 145.000 -150.000kr.

Mit behøver ikke være mere kvalificeret, men jeg vil snarere sige
159.995 for SV1000S. Prøv at se, hvor dyre Suzukis kåbecykler er i DK i
forhold til D sammenlignet - hvis de lader SV'en følge dem, bliver det
snarere 169.995.

Fra : Armand

Dato : 19-11-02 19:54

BoS <elskak@hotmail.com> skrev i en news:arbgus$btu$1@sunsite.dk...

> Et kvalificeret gæt må lyde på 145.000 -150.000kr.

Tjaeh :-/
Er det nærmest ikke (dumping-)prislejet for den usælgelige TL 1000S'er
(á: 145.000,- i 2001)??

SV 1000 er jo et forsøg på at få gang i salget af TL1000(-motoren) under
dække af SV650 enorme popularitet, hvorfor skulle man så ligefrem dumpe
den ind på markedet??

Forøvrigt et lidt halsløst sprøgsmål (subj.) når spørger selv
konstanterer at Reinhardt ikke oplyser noget: Hvis ikke importøren har
offentliggjort prisen (og tro mig: det gør de så tidligt som muligt for
at fange så mange købere som muligt!!), hvem skulle så kende den??

--
Armand
(der kiggede resultatløs forbi Reinhardts site idag)

Fra : Richard Pade

Dato : 18-11-02 21:50

BoS wrote:
> [...]

tip - se www.suzuki.de/content/index.html hvor din øjesten står til EUR
9790, mens fx GSX1400 står til 9.290 (men den er nedsat, så det er
muligvis en 2002-model & -pris). Model/prispolitikken svinger en del fra
land til land, men et fingerpeg kan det vel altid give.

Fra : Anders Thorup

Dato : 18-11-02 23:10

"BoS" <elskak@hotmail.com> wrote in message news:arbbdh$5u0$1@sunsite.dk...
> [...]
> danske nummerplader på?
> Enghave / Reinhardt skriver bare: "Pris: ???"...

Kender ikke prisen, men var det ikke i dag, at priserne på Suzukis 2003
program blev offentliggjort??

Anyone??

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/Anders_Thorup
Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Fra : Nels Wolf

Dato : 19-11-02 20:29

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> skrev i en meddelelse news:arboeu$1bmv$1@news.cybercity.dk...
> Kender ikke prisen, men var det ikke i dag, at priserne på Suzukis 2003
> program blev offentliggjort??
>
> Anyone??

Nøh.., var det ikke medio December man forventede at offentliggøre de nye priser?

I øvrigt så er det svært at sammenligne priser over landegrænserne. Herhjemme koster GSF1200S bandit og GSX1400 det samme (ca140.000)
I Tyskland kostede de henholdsvis 8570? og 9530?, altså en ret stor prisforskel.
Jeg skriver "kostede", da jeg har bemærket at både i England og i Tyskland er banditterne sat ned, I England er en 1200 S bandit nedsat 500£ og i Tyskland er den samme nedsat 550? - så får vi se om Suzuki i DK også nedsætter priserne.

Den omtalte SV1000S går jeg også og lurer lidt på. Den koster i Tyskland 9790? og til sammenligning koster en V-Strom med samme motor 9990? (nu nedsat til 9490?)

Såe, mon ikke vi skal gætte på en pris i DK for en SV1000S på omkring 150-160 Kkr ?

Nels Wolf