Bådstativ ønskes
Fra : jørgen arild

Dato : 18-11-02 08:50

Jeg er indehaver af en ketch langkølet på ca. 55 fod loa. og søger hermed et
stativ så jeg kan få den på land, så hvis du er i besiddelse et anvendeligt
stativ eller evt. ved hvor jeg kan få fat i et brugt, vil jeg meget gerne
høre fra dig.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 18-11-02 20:36

"jørgen arild" <j.arild@krakow.kbhamt> skrev i en meddelelse
> [...]
anvendeligt
> stativ eller evt. ved hvor jeg kan få fat i et brugt, vil jeg meget gerne

Send dit indlæg i "dk.marked.privat.baad", så er der bedre chance for, at en
sælger "spotter" dig.

,vh, Peter Ingsø laursen