Papirklip af motorcykel
Fra : H.C.Larsen

Dato : 16-11-02 11:56

Jeg søger et mønster til papirklip af en motorcykel
kan du hjælpe med et mønstre vil jeg blive glad.

Venlig hilsen Henrik.

Fra : TT

Dato : 16-11-02 13:45

On Sat, 16 Nov 2002 11:55:40 +0100, "H.C.Larsen" <h.c.larsen@mail.dk>
wrote:

>Jeg søger et mønster til papirklip af en motorcykel
>kan du hjælpe med et mønstre vil jeg blive glad.

Hej Henrik,

Jeg ligge inde med skabelonerne til en papirmodel af en Yamaha Vmax.
Jeg har prøvet at printe den ud på hvid karton(10 sider tror jeg), og
det blev ret flot. Efter at have brugt omkring 30 timer på at klippe
og klistre, indså jeg dog at livet var for kort til den slags. Selv om
det var en Vmax... hihi.

Hvis du er interesseret kan jeg poste den i dk.binaer.

MVH

Torben

Fra : H.C.Larsen

Dato : 16-11-02 19:57

Hej Torben.

Du må meget gerne poste den i dk.binaer. På forhånd tak.
Jeg er sygemeldt på 1,5 år,(kræft, men jeg er heldbredt) så jeg har masser
af tid, er bl.a. begyndt på at brodere, nu er tiden til papirklip

Hilsen Henrik.

Fra : TT

Dato : 17-11-02 09:57

On Sat, 16 Nov 2002 19:57:04 +0100, "H.C.Larsen" <h.c.larsen@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg er sygemeldt på 1,5 år,(kræft, men jeg er heldbredt) så jeg har masser
>af tid, er bl.a. begyndt på at brodere, nu er tiden til papirklip

Er hermed gjort. God fornøjelse.

Torben

Fra : Kristian Budde

Dato : 16-11-02 13:19

Kan en Yamaha R1 bruges så kan de hente den her:
http://www.control.auc.dk/~kbudde/index.html

Den bliver nok flyttet igen inden så længe.

Mvh
Budde

Fra : H.C.Larsen

Dato : 16-11-02 19:51

Den har jeg i forvejen, men tak for linket.

Hilsen Henrik.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-11-02 16:51

"H.C.Larsen" <h.c.larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et mønster til papirklip af en motorcykel
> kan du hjælpe med et mønstre vil jeg blive glad.
>
> Venlig hilsen Henrik.

Kik her.
http://www.yamaha-motor.co.jp/eng/papercraft/index.html

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : TT

Dato : 17-11-02 12:26

On Sat, 16 Nov 2002 16:51:21 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> wrote:

>Kik her.
>http://www.yamaha-motor.co.jp/eng/papercraft/index.html

Det var herligt du lige havde det link Dennis. Jeg kan nemlig ikke få
lov til at poste filer på binaer serveren. Den siger de ikke må fylde
mere end 1MB, og de fylder ikke en gang en halv. Hmmm..... Nå nu
slipper jeg for at rode med det.

Torben