Dysning
Fra : Kim Hansen

Dato : 30-10-02 21:46

Hej.

Jeg har lige sat en Leovince racing potte på min Freewind.
Det har hjulpet en del hele vejen op, den er blevet noget sjovere
Men nu vil jeg gerne have den dyset ind til potten og har et par
spørgsmål.
Vil det give lidt extra med et jet-kit?
Vil det give lidt extra med Kn-filter?
Jeg har et skumfilter på som kan renses, så hvis det kun er for at
kunne rense det, vil jeg ikke ofre de penge.
Den skyder noget når jeg motorbremser, og der står stikflammer ud, men
det er kun når jeg lukker helt ned. Hvis jeg kun lukker ned til ca.
2500 omdr er der ikke noget.
Fjernes det ved dysningen?
Jeg vil også have fjernet den begrænsning der er i 2 og 3die gear.
Er der nogen gode bud på hvem der kan lave et godt sykke arbejde med
at dyse den og fjerne begrænsningen ?
Fyn eller fra Sønderborg og op til Århus.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Gundersen

Dato : 30-10-02 22:53

Hejsa

> [...]
> Det har hjulpet en del hele vejen op, den er blevet noget sjovere
> Men nu vil jeg gerne have den dyset ind til potten og har et par

Kender det ikke!

> Vil det give lidt extra med Kn-filter?

Tja... Måske en HK, en masse lyd, og et filter der er ringere end det
orginale i 0.2mm testen!

> Jeg har et skumfilter på som kan renses, så hvis det kun er for at
> kunne rense det, vil jeg ikke ofre de penge.

Det tror jeg bare du skal!

> Den skyder noget når jeg motorbremser, og der står stikflammer ud, men
> det er kun når jeg lukker helt ned. Hvis jeg kun lukker ned til ca.
> 2500 omdr er der ikke noget.
> Fjernes det ved dysningen?

Måske det bliver nok mindre i hvertfald.

Prøv at snakke med Rydbergs Mc.http://www.rydbergsmc.dk/ Det er lige omkring Århus ca. Jeg har selv KANONT gode erfaringer med dem!

Prøv at ringe og snakke med dem om det!

Mvh Emil

--