Oplader til vedligeholdelsesfri MC batteri~
Fra : Dk.Dude

Dato : 30-10-02 19:08

Hej!

Kan følgende lader brugbar til subj. ?
http://www.haraldnyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=4572&n=60
105

Mvh. Kim

Fra : Biker Mike

Dato : 30-10-02 22:11

Hvis det er den Deca lader, mach 214 til kr 189 .- så er de 4 amp for meget
til vedligeholdelses ladning.

Hilsen Michael

Fra : GRISEN

Dato : 31-10-02 19:48

On Wed, 30 Oct 2002 13:11:02 -0800, "Biker Mike" <xxxdko12134@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvis det er den Deca lader, mach 214 til kr 189 .- så er de 4 amp for meget
>til vedligeholdelses ladning.
>
>Hilsen Michael

Det er godt nok lidt besværligt at tjekke, men det må da være "EINHELL BATTERILADER AFEN 10", som Kim er
interesseret i.

mvh Jan

Fra : Dk.Dude

Dato : 01-11-02 19:23

Sorry for det ubrugelige link :-/

> Det er godt nok lidt besværligt at tjekke, men det må da være "EINHELL
BATTERILADER AFEN 10", som Kim er
> interesseret i.

Ja det er den " EINHELL BATTERILADER AFEN 10 " til 299,- hos Harald jeg er
interesseret i.

Jeg kan se at TDC ikke leverer alle beskeder i gruppen her, så hvis i gider
maile direkte også vil jeg være meget taknemlig.

Mvh. Kim

Fra : Mike Speed

Dato : 03-11-02 03:45

"Dk.Dude" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!

> [...]
Snip
Her er en link til :: www.hobby-world.dk .Så ind på lader "220 Volt"
Der er lader nr 5510518 til 106 Kr og det virker jeg har slev en
--
\!/
(@@)

Fra : Mike Speed

Dato : 03-11-02 04:24

"Mike Speed" <michaelkrx@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Michaelkrx@mail.dk
> Ham der har sat Fazer på vinter hii`
> Fjern X fra min email hvis du vil skrive til mig

JA Ja Selv.......

Hilsen Mikespeed

Fra : Armand

Dato : 03-11-02 12:02

http://www.haraldnyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=4572&
n=60105

Jeg mener at vide at de vedligeholdesesfrie batterier er svært
opladelige derved at de ikke tager imod særligt meget strøm :-/
Derved er næsten alle økonomisk tilgængelige ladere (har ikke forfulgt
link'et!)ikke brugbare - Og jeg er end ikke sikker på at den ofte nævnte
regel om max. 10% i ladestrøm rækker hér :-/

Skal Gruby da også hint'es til alt?

--
Armand.

Fra : Mike Speed

Dato : 03-11-02 23:50

> [...]
> link'et!)ikke brugbare - Og jeg er end ikke sikker på at den ofte nævnte
> regel om max. 10% i ladestrøm rækker hér :-/

Snip

Hvad skal Jeg sige min Virker til UG........

--
\!/
(@@)

Fjern X fra min email hvis du vil skrive til mig