Re: Hvad sker der ? MC'ister stjæler fra h~
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-10-02 17:08

> Sikkert for lidt da det er samme motorkonstruktion om 125'ren der vist
> har ~12hk på krumtappen

10 kW soit 13,6 ch à 8500 tr/mn
12,6 N.m à 6500 tr/mn

Yep for lidt

Fra : Hekto

Dato : 30-10-02 17:35

In article <app077$6h5$1@sunsite.dk>, "Anders Majland \(Replace DOT
with . in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk>
says...

> 10 kW soit 13,6 ch à 8500 tr/mn
> 12,6 N.m à 6500 tr/mn
>
> Yep for lidt

Der står også noget om en 250cc scooter; men det kan være det er noget
de laver sammen med Honda eller SYM.

Hvad med en Burgmann?? Den er jo faldet i pris, og det første fælles-
projekt imellem Suzuki og Kawasaki var en ny scooter.
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Fra : Boie

Dato : 03-11-02 16:41

Hvad med at holde jer til tråden el. starte en ny, det er sgu ikke særligt
smart, når man kun tager brevhovedet ned og finder et emne der interesserer
en så opdager man at man fint og elegant forlader emnet, d.v.s. man skal
lige pludseligt til at læse om 2 takt contra 4 takt og om motorstørrelsen,
det var ikke det tråden gik ud på, lad os få den rigtige tråd igen. : - ))

--
M.v.h Boie www.boie.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-11-02 19:28

Boie wrote:

> [...]
> motorstørrelsen, det var ikke det tråden gik ud på, lad os få den rigtige

Når nu vi er ved irettesættelserne, så læs
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> og del dine sætninger op
- det øger læsevenligheden væsentligt.
Hæ-hæ
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 03-11-02 17:09

"Boie" <boie-hd@anarki.dk> writes:

> [...]
> det var ikke det tråden gik ud på, lad os få den rigtige tråd igen. : - ))

Velkommen til usenet.

Det er et vildt sted. Der er ingen der ejer retten til en tråd, og
folk må, inden for gruppens rammer, skrive hvad de vil i en tråd.

Når emnet ændre sig kan man dog vælge også at ændre subject-linjen i
sine indlæg, men det er der tit mange (inkl. mig selv) der glemmer.

Er du i øvrigt ikke rar at snuppe et kig på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

--
Jacob - www.bunk.cc
We already sent around a notice about that.