Hvad med at holde jer til tråden el. starte en ny, det er sgu ikke særligt
smart, når man kun tager brevhovedet ned og finder et emne der interesserer
en så opdager man at man fint og elegant forlader emnet, d.v.s. man skal
lige pludseligt til at læse om 2 takt contra 4 takt og om motorstørrelsen,
det var ikke det tråden gik ud på, lad os få den rigtige tråd igen. : - ))
--
M.v.h Boie
www.boie.dk
"Hekto" <bs@hekto[REMOVE).dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.182a28b9e7ca6d3e9896dc@news.uunet.dk...
> In article <app077$6h5$1@sunsite.dk>, "Anders Majland \(Replace DOT
> with . in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk>
> says...
> > > Sikkert for lidt da det er samme motorkonstruktion om 125'ren der vist
> > > har ~12hk på krumtappen
> >
> > 10 kW soit 13,6 ch à 8500 tr/mn
> > 12,6 N.m à 6500 tr/mn
> >
> > Yep for lidt
> >
> >
> >
> Der står også noget om en 250cc scooter; men det kan være det er noget
> de laver sammen med Honda eller SYM.
>
> Hvad med en Burgmann?? Den er jo faldet i pris, og det første fælles-
> projekt imellem Suzuki og Kawasaki var en ny scooter.
> --
> Brian/Hekto
>
> LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
>
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8