Ny HONDA CB500 med elektrisk FEJL..!!!
Fra : CDN

Dato : 30-10-02 11:23

Jeg købte en HONDA CB500 i april i år og jeg har været en del uheldig.

Fejl 1: Venstre svømmer sætter sig fast i perioder så benzinen felter ud
når
jeg prøver at starte. (Det kan løses)

Fejl 2: Nu er jeg begyndt at ha' problemer med at starte, når jeg drejer
nøglen
og trykker på start kommer der et klik under sædet og maskinen
dør
fuldstændigt i ca. 10 sek. Det kan den så gøre en 3 gange før
den starter.

Er der nogen der har erfaring med denne fejl ??
Nogen siger at det kan være batteriet, men da ikke på en helt ny maskine??.

Mhv
Christian.

Fra : Søren Johansen

Dato : 30-10-02 11:38

"CDN" skrev:
....SNIP
> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med denne fejl ??
> Nogen siger at det kan være batteriet, men da ikke på en helt ny

Det lyder mest som en dårlig forbindelse!
Jeg ville starte med at rense polerne og kablerne på batteriet og
derefter smøre dem ind i syrefri vaseline (eller silikone fedt) før du
samler dem igen. Jeg renser som regel disse med en lille stålbørste
eller smergellærred. Hvis det ikke løser problemet bliver du nødt til
at finde ud af præcis hvor lyden kommer fra og så spørge igen!

Mvh
Søren
888

Fra : Bo-gsxR

Dato : 30-10-02 12:03

> Jeg købte en HONDA CB500 i april i år og jeg har været en del uheldig.

så ville jeg få lavet det hele på garatien!
bo-gsxR