Ny mc !!!
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 28-10-02 18:59

http://www.apriliashop.com/eng/home.phtml

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Morten Juel

Dato : 28-10-02 19:23

Hvis det er Tuono'en så ser den Lækker ud, men vist ikke noget min
lærlingeløn kan bære ;o((

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 28-10-02 21:17

> Hvis det er Tuono'en så ser den Lækker ud, men vist ikke noget min
> lærlingeløn kan bære ;o((

Nej ikke den, men som Susanne korrekt bemærkede RSW500 V2 banecyklerne.

Fra : Morten Juel

Dato : 28-10-02 21:59

> Nej ikke den, men som Susanne korrekt bemærkede RSW500 V2 banecyklerne.
ok Tuono'en er da KLART federe !

Fra : SLP/JM

Dato : 28-10-02 19:56

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i >
> http://www.apriliashop.com/eng/home.phtml

Det ku' nok gi' lidt opmærksomhed, hvis man dukkede op på en RSW 500 til en
banedag

--
Susanne

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-10-02 22:11

> http://www.apriliashop.com/eng/home.phtml

Den RSW 500 V2 med 140HK til 110kg kan da ikke flytte sig nogle steder.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 31-10-02 18:50

> Den RSW 500 V2 med 140HK til 110kg kan da ikke flytte sig nogle steder.

Hmm, maks. effekt = 140 hp - de har da detunet dem noget, inden de sælger
dem? Ingen skal bilde mig ind at en 500cc RR-maskine fra 2000-sæsonen kun
har 140 hk? 160-180 lyder da mere rimeligt - i hvert fald på krumtappen?

Mvh
Steen

Fra : Michael K. S.

Dato : 31-10-02 19:21

On Thu, 31 Oct 2002 18:49:36 +0100, "Steen Schmidt"
<sschmidt@nospam.dk> wrote:

> [...]
>har 140 hk? 160-180 lyder da mere rimeligt - i hvert fald på krumtappen?

Det er nu rigtigt nok,husk på at det er en V2'er (2T) de yder ikke
meget mere ..V4'erne (2T -f.eks NSR500) yder ca. 50 heste
mere.V2'erne har derimod en vægtfordel,de 4 -cyl skulle i 2002 veje
131 kg min. de 2 - cyl 101 kg minimumsvægt.

På meget svingrige baner kan V2'erne godt være med,men på de fleste
får de klø.

Det evindelige problem på en let cykel,man kan holde højere
svinghastigheder,men bliver hentet/overhalet nedad langsiden hvorefter
man bliver nød til at holde igen i svingene fordi færgerne ligger og
spærrer ,spørg bare J.V Goorbergh om hvor mange gange han har
måttet sande det på sin NSR500 V2'er...

-M