RD 3½ - endelig en realitet
Fra : wheeler

Dato : 24-10-02 20:32

Takker gruppen for de mange gode tips ifm. anskaffelsen af en RD'er.

Handelen endte på 10 K incl. reservedelsmotor + tunpotte, men der var også
tale om en "vennepris".

Stor tak til Jens Blaabjerg for et par hyggelige timer - jeg tror jeg kommer
til at trække på din ekspertise

Wheeler
Yamaha TDR 125R (måske til salg)
Yamaha RD 350 YVPS (fra i morgen )

Fra : Hekto

Dato : 24-10-02 21:30

In article <lTXt9.1557$wH1.3499@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...

> Wheeler
> Yamaha TDR 125R (måske til salg)
> Yamaha RD 350 YVPS (fra i morgen )

Velkommen i klubben!
--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 24-10-02 21:39

> Handelen endte på 10 K incl. reservedelsmotor + tunpotte, men der var også
> tale om en "vennepris".

Ja, det var billigt.

> Stor tak til Jens Blaabjerg for et par hyggelige timer - jeg tror jeg
kommer
> til at trække på din ekspertise

Tak selv. Du skriver bare, når det brænder på.
Held og lykke med den.

Jens
RD

Fra : wheeler

Dato : 24-10-02 22:01

> Held og lykke med den.
>
> Jens
> RD

Måske kan vi nå en efterårstur til Langelinie inden sneen falder (vil dog
lige have klaret synet først!) - er der andre københavnske 2T der er har
lyst?

Bernhard Wheeler

Fra : Hekto

Dato : 24-10-02 22:19

In article <QaZt9.1585$wH1.4081@news.get2net.dk>, "wheeler"
> [...]
> lige have klaret synet først!) - er der andre københavnske 2T der er har

Ja, da! ... Men! .... too late!

Den ene halvdel (kåbe m.m.) står i entréen, den anden halvdel i en lun
garage.

Næste år!!!! ... så skal der ryges på Langelinie!!!

Fra : wheeler

Dato : 24-10-02 22:36

"Hekto" <bs@hekto[remove].dk> skrev > Næste år!!!! ... så skal der ryges på
Langelinie!!!

Deal

Wheeler
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-10-02 12:13

wheeler wrote:
> Deal

Ja.. :) Min RD er så godt som klar

--
Hans Joergensen, http://ph33r.dk, Nu med Pandekager!
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Jon Larsen

Dato : 25-10-02 16:21

">
> Ja.. :) Min RD er så godt som klar
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hva mæ mig ??? hvis jeg nu skruer 2 af cylindrene af ??? He he

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Martin Sørensen

Dato : 25-10-02 16:46

> Hva mæ mig ??? hvis jeg nu skruer 2 af cylindrene af ??? He he

De vil vist hellere have at du skruer to af dine fire takter af.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 25-10-02 13:35

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> Måske kan vi nå en efterårstur til Langelinie inden sneen falder (vil dog
> lige have klaret synet først!) - er der andre københavnske 2T der er har
> lyst?

Der går nok ikke lang tid inden min kommer i kælderen, men du kan da lufte
tanken når den er synet.

Jens
RD