Vedr køb af MC.....
Fra : Søren Jim

Dato : 24-10-02 18:59

Hejsa allesammen
jeg prøver lige igen, )
Min stedfar skal have en MC og jeg har tænkt på en Honda CX 500 Custom eller
en 650 custom, nogle forslag hvor man skal kigge efter sådan en fætter ?
har kigget i den blå avis..... hvad med alle de lidt doggie=skumle impotøre
der rundt om i Jylland er det for farligt at handle med dem ?
Er det bedre at tage til Tyskland og handle selv ?
Er der et godt Websted for MC handel i Tyskland ?

Håber der er nogle der kan hjælpe.....osse gerne hvis der skulle være en her
der har en MC i samme stil til salg... så tøv ikke med at skrive.....

Mvh Søren Jim Honda CBR1000 1992 på Uk plader
(der heller ser hans stedfar købe en fra gruppen end købe Mc af en Skummel
Fyr)

Fra : Ken Madsen

Dato : 24-10-02 19:29

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> Mvh Søren Jim Honda CBR1000 1992 på Uk plader
> (der heller ser hans stedfar købe en fra gruppen end købe Mc af en Skummel

Hej Søren Jim.

af tyske sider er der http://www.ebaymotors.de/ -
http://www.euromobiles.de/main/such.motorrad - http://www.mobile.de/ -
http://www.motoscout24.autoscout24.de/ af dem jeg kender til.

Du kan jo også prøve, at sætte en 'købes' annonce på www.motorscout.dk

mvh Ken Madsen

Fra : Hekto

Dato : 24-10-02 20:24

In article <NxWt9.1043$Ao.91764@newsfep2-gui>, fsgbooking@hotmail.com
says...
> [...]
> Er det bedre at tage til Tyskland og handle selv ?
> Er der et godt Websted for MC handel i Tyskland ?

Jeg købte min LS650 af en fyr i Jylland, der åbenbart har et bijob!

Standen var som han sagde ... helt, sprit, ny!
Vi mødtes i Nyborg, og jeg trillede en tur.
Så handlede vi, og jeg har ikke haft grund til at være utilfreds!

..... nåååh, ja! ... der er vist liiige noget med nogle gutter i Horsens,
der ahr solgt noget mindre godt. De har ihvertfald gjort det 2-3 gange,
og derved fået et dårligt rygte!?

--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-10-02 22:31

Hekto wrote:

> .... nåååh, ja! ... der er vist liiige noget med nogle gutter i Horsens,
> der ahr solgt noget mindre godt. De har ihvertfald gjort det 2-3 gange,
> og derved fået et dårligt rygte!?

De gør det konstant og det er ikke overdrevet. Jeg råder alle til at holde
sig væk fra dem, ligegyldigt hvor godt tilbuddet end ser ud. Søg evt.
tilbage her i gruppen via groups.google.com og find andres erfaringer med
dem.

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Hekto

Dato : 25-10-02 10:06

In article <fqo9pa.n41.ln@vissen.vandhane>, jesvj2@mailme.dk says...

> [...]
> sig væk fra dem, ligegyldigt hvor godt tilbuddet end ser ud. Søg evt.
> tilbage her i gruppen via groups.google.com og find andres erfaringer med

Det var derfor jeg liiiige syntes de skulle nævnes! ;)
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-10-02 14:29

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min stedfar skal have en MC og jeg har tænkt på en Honda CX 500 Custom
eller
> en 650 custom, nogle forslag hvor man skal kigge efter sådan en fætter ?

Tjaeh søger man brød, går man til bageren - søger man CX kan man jo evt.
prøve sig hos CX-klubben
Se www.cx-club.dk under menu-punktet "køb/salg" i venstre side. Og ellers er
der jo alle de andre køb/salg-sider på nettet:

www.dba.dk
www.mc-basen.dk
http://www.Annoncemarkedet.dk/
www.gulgratis.dk
www.mczonen.dk
http://onsdagsklubben.homepage.dk/salg.htm
www.motorscout.dk
www.allans.dk - under køb/salg-menupunktet

(ikke nødvendigvis i den nævnte rækkefølge)

> [...]
> Er det bedre at tage til Tyskland og handle selv ?
> Er der et godt Websted for MC handel i Tyskland ?

Dunno, men jeg havde i forbindelse med mit eget valg af mc kontakt med en gut
ved navn Lars Eriksen, som du evt. kan kontakte og høre hvad han pt. har at
tilbyde. Han henter dem vist selv op fra Tyskland og gør dem evt. i stand.
(Telefon dag: 27284745, Telefon aften: 27284745, Email: "let @ stofanet . dk"
www.let7.dk )

> Håber der er nogle der kan hjælpe.....osse gerne hvis der skulle være en
her
> der har en MC i samme stil til salg... så tøv ikke med at skrive.....

Derudover havde jeg kontakt til nogle private (for ca. en måned siden), som
solgte deres CX'ere. Du kan evt. kontakte dem og høre om de stadig har
maskinerne til salg, hvis det lyder interessant:

Lars Kjelde har en tilsyneladende pæn Honda cx 500 (dog ikke custom), '80, km
58.000 med fuldkåbe og sidetasker, leveres nysynet og incl. nummerplade, kr
27.000. 20 km syd for Kolding (Telefon dag: 20461382, Telefon aften:
75581382, Email: "basholt @ tdcadsl . dk".)

Jesper Carlsen i sønderjylland har en CX 500 (dog ikke custom), '79, km
50.000, "Mørkeblå metal. Meget velholdt og flot. Ny stator, ny kobling, ny
mek. pakning. Bremser for ren. Gode dæk. Nybetruk. sæde. Nysynet.
SUPERTILBUD!, kr 23.500" (Telefon dag: 61360378, Telefon aften: 59181510,
Email: "jespercarlsen @ get2net . dk"
Han har også en cx 500 custom , 1982, pt. ej ind-reg. , ca op på 26500 kr
incl. afgift, (Kr 14000+afgift ca kr. 12.500 ). "Meget velholdt og flot ,
52.000 km, org. blå metallak, . Motorstyrtbøjler. Taskeholder. motor
renoveret, nye dæk" , Træffes bedst hverdage efter 16.30.

Per Florczak har en CX 500 Basis, '81, km 78.000, "Velholdt og 100 % orginal.
Motor renoveret for 3 år siden. Sælges nysynet., kr 23.800" , 5540 Ullerslev
(Telefon dag: 65352517, Telefon aften: 40257289, Email: "per.florczak @
mail.dk"

Klaus (Mulvad MC) har en cx 500 , '78, km 68.000, "bordeaux pæn stand efter
sin alder køre starter godt leveres nysynet og ny justeret., kr 24.800 ",
6740 Bramming, Telefon dag: 24215514, Telefon aften: 24215514

Niels Thorborg: CX500 , '81, km 33.771, "Pæn og original mc står i god stand,
mekanisk og kosmetisk er alt ok, dæk ikke for gode. pris uden afgift., kr
14.500" , 7870 Roslev, Telefon dag: 97576363, Telefon aften: 97576363, Email:
"breum.landevejskro @ mail.tele.dk"

Og det var så det ....... Håber du kan bruge det til noget.
Pøj pøj Søren .

--

mvh. Claus Rolsted
Honda CX 500 Standard, 1983 og