Off topic, og dog ikke.... Vits om Bla. M~
Fra : Mich@el

Dato : 24-10-02 12:16

Hejsa.

Fandt lige en vits som inkluderer MC.....

God fornøjelse
Mich@el

Spørgsmål stillet til en teknisk brevkasse

Kære teknisk brevkasse.

Sidste år opgraderede jeg fra kæreste 7.0 til kone 1.0 og bemærkede, at
det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede børn 1.1,
1.2 og 1.3. Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer. Det stod
der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet.

Oven i købet installerede kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og
dukker straks op når jeg starter computeren – og det overvåger alle mine
aktiviteter. Gamle programmer såsom motorcykel 2,1, pokeraften 10.3,
drukfest 2.5 og søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere. Når jeg prøver at
køre dem, får jeg beskeden: ”du har begået en ulovlig handling. Luk
straks alle programmer der ikke understøttes af kone 1.0”

Det er umuligt at for mig at holde kone 1.0 i baggrunden, mens jeg
forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå
tilbage til kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang af-installere kone 1.0.

Kan i hjælpe mig. ?

På forhånd tak
Den forvirrede og frustrerede.

Svar.

Kære forvirret og frustreret.

Dit problem er meget almindeligt og mange klager over det samme.
Problemet skyldes hovedsageligt en misforståelse.

Der er mange mænd der opgraderer fra kæreste 7.0 til kone 1.0, fordi de
tror at kone 1.0 hovedsageligt er et nytte og underholdningsprogram. Der
tager de fleste fejl !!!

Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt. Det er
umuligt at fjerne kone 1.0 for at vende tilbage til kæreste 7.0, når
først kone 1.0 er installeret.
Nogle har prøvet at installere kæreste 8.0 eller kone 2.0 , men de endte
med at have flere problemer, end da de havde kone 1.0
Vi anbefaler, at du beholder kone 1.0 og får det bedste ud af
situationen. Du kan Evt. læse hele kapitel 6 i din manual ”Alm.
Programfejl”. Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele
ansvaret for alle Alm. Programfejl, lige meget hvad de skyldes. Det
bedste du kan gøre er straks at skrive \UNDSKYLD\ før styresystemet
vender tilbage til normal.

Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af
vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at forbedre
ydeevnen. Vi anbefaler blomster 2.1, chokolade 5.0 eller i ekstreme
tilfælde pels 2000.

Men du må under ingen omstændigheder installere veninde i miniskørt 3.3.
Dette program understøttes ikke af kone 1.0 og vil resultere i at kone
1.0 af-installerer sig selv og samtidig fjerner 50% af
systemressourcerne. Veninde i miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der
kræver store systemressourcer og vil derfor ikke kunne køre med den
begrænsede kapacitet, der er tilbage efter kone 1.0 har af-installeret
sig selv.

Mvh.

Teknisk brevkasse

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 24-10-02 13:52

> Hejsa.
>
> Fandt lige en vits som inkluderer MC.....

LOL

Fra : Monsieur

Dato : 24-10-02 20:34

Vi er desværre mange der godt kunne have brugt disse informationer inden vi
begik fejlen.

JENS

"Der har kone 1.0 installeret på 9 år og stadig ærgrer sig"

Fra : Hekto

Dato : 24-10-02 21:33

In article <3db84a9d$0$34812$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
fnug@olesen.dk says...

> "Der har kone 1.0 installeret på 9 år og stadig ærgrer sig"

Så var det måske på tide at opgradere!???
--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Bo-gsxR

Dato : 25-10-02 11:32

> Så var det måske på tide at opgradere!???

har du hørt om softwaren "Gravid 0.3"??
De første 9 måneder er der mange configurations konflikter,
men efter at Gravid 0.3 har auto-installeret "Barn 1.4"
Så går det virkelig galt.. derefter bliver hele din elektroniske
kalender formateret, og "indkøb 2.5, Vasketøj 0.8 og renggøring 1.9"
bliver automatisk indstalleret.
Disse vil få Kone 1.0 til at skabe mange interne konflikter i bios'en,
hvis ikke de bliver kørt 1 gang om dagen, og husk at du selv
skal opdatere dem til nyeste udgaver jævnligt.

bo-gsxR

Fra : Denise

Dato : 25-10-02 06:49

"Monsieur" <fnug@olesen.dk> wrote in message
> [...]
> begik fejlen.
>
> JENS
>
> "Der har kone 1.0 installeret på 9 år og stadig ærgrer sig"

Nååå, hvor er det synd. Men bare rolig, al ting bliver en vane på et
tidspunkt )))))

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfm.divvy.dk/?id=37

Fra : Martin

Dato : 25-10-02 06:51

> [...]
> begik fejlen.
>
> JENS
>
> "Der har kone 1.0 installeret på 9 år og stadig ærgrer sig"

Ha ha Tak for advarslen, jeg tror bare at jeg beholder kæste 4.1