DT175 Hvad fejler den?
Fra : Kim Lundgaard

Dato : 22-10-02 16:06

Hej NG!!!

Nu da banditten snart skal i vinterhi desværre, skal jeg til at ha den
DT175 der har stået i garagen i 1 1/2år køreklar! Når man starter den,
kan den lige tage gassen op til 3000 omdrejninger, hvorefter den dør,
og er meget svær at starte igen! Det jeg HAR tjekket:
Skildt karburatoren ad, tjekket for skidt!
Skiftet: tændrøret, tændhætten og benzinfilteret!
Pillet cylinder og stempel af, tjekket for slid(ser fint ud)Jeg har
dog bestilt nye stempelringe!
Den lokale mekker mener det kan være tændingen! Nogen der ved hvordan
man tjekker om det er iorden?

Mvh Kim...
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id

Fra : Henning

Dato : 22-10-02 22:26

"Kim Lundgaard (slet T3E83)" <streetfigther@T3E83mail.dk> skrev i en meddelelse news:10352992060.810783309179708@dtext.news.tele.dk...

Mit gæt er, at tændingen er ok, og løsningen er nyt tændrør og en grundig rensning af karburator. Du kommer ikke uden om kemikalier og trykluft.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Søren Lindholt

Dato : 23-10-02 09:04

Kim Lundgaardslet T3E83 <streetfigther@T3E83mail.dk> wrote in article
> [...]
> kan den lige tage gassen op til 3000 omdrejninger, hvorefter den dør,
> og er meget svær at starte igen! Det jeg HAR tjekket:

Du nævner ikke luftfilteret? Kan være årsag til dårlig effekt...
Ellers er jeg enig i det andet bud...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 23-10-02 12:13

> Du nævner ikke luftfilteret? Kan være årsag til dårlig effekt...
> Ellers er jeg enig i det andet bud...

Jeg stemmer på luftfilteret. Det var nøjagtig sådan Per P's DT'er opførte
sig, før han gravede en kubikmeter jord ud af luftfilterkassen.

> Søren
> http://motortosse.dk
> Stumpemarkeddeltagelse aflyst, pga. elgjagt i Canada

Mads Lund
Stumpmarkedet bliver en deltidsfornøjelse pga. fly bookningen hjem fra Kina
gik i skod