GSX750F knast problemer
Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 21-10-02 21:52

Som nogle måske husker har jeg haft lidt problemer med knasterne på min
Suzuki.
De seneste erfaringer med rep af vippearme og knaster er der en lille
historie om på www.gsx.dk
under gsx750F, gode? råd og erfaringer.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 21-10-02 22:11

"> De seneste erfaringer med rep af vippearme og knaster er der en lille
> [...]

God side!

Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Moller

Dato : 22-10-02 20:43

"Henrik B. Larsen" <henrik@gsx!"#SPAM!"#.dk> wrote in message
> [...]
> Suzuki.
> De seneste erfaringer med rep af vippearme og knaster er der en lille

Kanon, endelig fik man bekræftet det :)

Nå, men så dukker der jo også spørgsmål op.

1. Du skriver "vippearme forstærket med hårdmetal" Og så skriver du at
du fik lavet dem hos http://www.stratesmaskinfabrik.dk/ ... var det så med
hårdmetal du fik legeret dem, eller var det bare en renovering mod original
???

2. Web-Cam Inc. som fiksede dine knastaksler... har du et link ??? kan
ik finde det på din side.

3. Skiftede du lejeskålene også ???? eller lagde du bare knastaksler i
????

VH
Lars Molnit
Suzuki GSF 1200 S ... med svagt tegn på knastfejl :(
MZ ETZ 251 CDi... knaster, hva hulenden skal man med dem :)

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 22-10-02 21:05

"Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> wrote in message

> [...]
> Suzuki GSF 1200 S ... med svagt tegn på knastfejl :(
> MZ ETZ 251 CDi... knaster, hva hulenden skal man med dem :)

Spørgsmål 1 forstår jeg ikke helt hvad du mener med "renovering mod
original"? Der er lagt et matriale på som derefter er slebet til, jeg tror
det er hårdmetal, det skulle i hvertfald være meget slidstærkt.

Spørgsmål 2:
http://www.webcamshafts.com/ men har tidligere haft addressen
www.webcaminc.com

Spørgsmål 3:
Nej, leje skålene er faste, men det er normalt heller ikke nødvendigt at
renovere da det ikke er så stramt pasmål.

Henrik
www.gsx.dk