Vask af sejl
Fra : Michael Pedersen

Dato : 20-10-02 19:41

Hej

Er der nogen der har erfaringer med firmaer i Frederikssund området. Jeg har
svært ved at finde nogle i såvel "de gule sider " som på google.

--
Venlig hilsen

Michael Pedersen
Slangerup

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-10-02 01:05

> Er der nogen der har erfaringer med firmaer i Frederikssund området. Jeg
har
> svært ved at finde nogle i såvel "de gule sider " som på google.

Jeg ved der ligger et i Farum hvis det er tæt nok på, jeg fandt det på
www.degulesider.dk og de har en web side
http://www.moebelogtaepperenseriet.dk/

Hilsen Jørgen

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 22-10-02 16:54

"Jørgen Nielsen" <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> har
>
> Jeg ved der ligger et i Farum hvis det er tæt nok på, jeg fandt det på
> www.degulesider.dk og de har en web side
> http://www.moebelogtaepperenseriet.dk/

Hmmm, der står nu ikke noget om vask af sejl på deres hjemmeside:

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Michael Pedersen

Dato : 22-10-02 20:22

Hej Jørgen